وضعیت بهداشتی بازار آبزیان بندرعباس راضی کننده نیست ساماندهی شود

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۹۲ بازدید

خبرگزاری مهر: فرماندار بندرعباس خطاب به مسئولان بهداشت استان هرمزگان خواستار تغییر وضعیت بهداشتی شهرستان بندرعباس شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس امینی زاده پیش ازظهر دوشنبه در پنجمین جلسه شورای بهداشت شهرستان بندرعباس که در محل فرمانداری بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه حضور مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است. فرصتی مغتنم که باید به بهترین شکل از آن بهره بریم و با تلاش و کوشش همه متولیان امر در خدمت رسانی به مردم کوشا و ساعی باشیم چون رضایت خلق را در پی دارد و اگر مردم از ما راضی و خشنود باشند باقیات صالحات خوبی از ما برجای می ماند.

رئیس شورای بهداشت شهرستان در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشتی شهرعنوان کرد: مردم شهرستان بندرعباس شایسته بهترین و کاملترین خدمات بهداشتی هستند اما چشم اندازی که به نظر می رسد حکایت از وضع نه چندان مطلوب بهداشتی شهر بالاخص وضعیت خورهای چهارگانه شهر که به محل تجمع جوندگان موذی و حشرات تبدیل شده است.

وی اظهارداشت: بنده در جریان فعالیتهای شهرداری در لایروبی و پاکسازی خورهای شهر هستم اما کافی نیست و متاسفانه شاهد وضعیت اسفبار خورها هستیم، موضوعی که دیگر قابل تحمل نیست و مدیریت استان وضعیت فعلی را راضی کننده ارزیابی نمی کند و دستگاه های متولی موظفند با طراحی برنامه مدون و جامع مشکل خورها را مرتفع سازند.

وی در ادامه فعالیتهای شهرداری را در خصوص جمع آوری زباله را خوب ارزیابی کرد و گفت: با شناختی که از مجموعه شهرداری دارم مطمئن هستم که می توانند وضعیت زباله ها را بهتر سازماندهی کنند و فعالیتهای خود را گسترش دهند و با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی فعالیتهای کاری خود را منعکس کنند تا مردم از طریق جراید و رسانه ها فعالیتهای خوب و ارزشمند مجموعه شهرداری را ببینند و زیبنده است اطلاع رسانی به شکل صحیح صورت پذیرد و مردم در جریان فعالیتها و امور قرار بگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان داشت: در خصوص سازماندهی وضعیت دستفروشان و فروشندگان آبزیان دریایی باید علوم پزشکی و شهرداری به محوریت فرمانداری برنامه ای قاطع و سریع طراحی کند تا دیگر شاهد صحنه های غیر بهداشتی عرضه آبزیان دریایی نباشیم.

امینی زاده افزود: با طراحی مکانیسمی وضعیت بازارچه فروش آبزیان ساماندهی شود و با ایجاد مکانهای جدید و بهداشتی عرضه آبزیان را به سامان برسانیم و باید همه مسئولان با عزم جدی در صحنه حضور پیدا کنند و با همکاری هم شاهد پیشرفت و آبادانی شهر بندرعباس باشیم و این شهر را به الگویی در کشور تبدیل کنیم

دیدگاه خود را بیان کنید