گردهمایی تعاونیهای پره صیادی گلستان برگزار شد

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۴۶ بازدید


گردهمایی تعاونی های صیادی پره گلستان با هدف بررسی مسائل دریانوردی برگزار شد
خبرنگار مهر، این نشست پیش از ظهر شنبه با هدف آشنایی صیادان با الزامات دریانوردی و استاندارد تورهای پره در نیمه دوم فصل صید در سالن اجتماعات شیلات گلستان برگزار شده است.
در این نشست محسن یحیایی معاون صید و صیادی اداره کل شیلات گلستان، خواستار توجه هرچه بیشتر هئیت های مدیره تعاونی های صیادی با الزامات دریانوردی شده تا در نیمه دوم فصل صید، صیادان با مشکلات کمتری مواجه شوند.
وی با بیان استانداردهای تور پره در نیمه دوم فصل صید، تصریح کرد: رعایت استانداردهای لازم در مورد تور صید پره، از وارد شدن خسارت به ذخایر دریایی و صید ماهیان غیراستاندارد می کاهد.
همایش دهیاران بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر
همایش دهیاران بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر با حضور مسئولان و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مذکور برگزار شد.
در این نشست، با ارائه گزارشی از وضعیت مقاوم سازی صورت گرفته به تفکیک هر روستا، کنترل هر چه بیشتر ساخت و سازهای غیر مجاز توسط دهیاران به عنوان مرجع صدور پروانه تاکید شد.
همچنین عنوان شد: با توجه به آمادگی بنیاد و نبود محدودیت در پرداخت تسهیلات ، بهترین راه مقاوم سازی واحدهای مسکونی استفاده از تسهیلات طرح ویژه می باشد و همچنین از دهیاران خواستند تا کلیه فعالیتهای زیر بنایی رادر قالب ضوابط مندرج در طرح هادی روستایی پیگیری کنند، زیرا رعایت این ضوابط ضامن رشد و توسعه پایدار و متوازن روستاها خواهد بود .
عضویت 30 دانش آموز گالیکش در کانون پیرو ولایت
مدیر کمیته امداد اما م خمینی (ره) گالیکش گفت: 30 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گالیکش عضو کانون پیرو ولایت هستند.
حسنی اظهار داشت: 30 دانش آموز تحت حمایت این نهاد عضو کانون پیرو ولایت هستند که برای آنها تدریس کتاب علمداران بصیرت، سیر مطالعاتی شهید مطهری، اندیشه های امام خمینی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، کارگاه های عفاف و حجاب، ارائه پژوهش و مسابقه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف کانون ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان با محورولایت و شناسایی استعدادهاست خاطرنشان کرد: در همین راستا در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه هایی با همین هدف در دستور کار قرار می گیرد.

تعمیر 25 مسکن مددجویان در گنبدکاووس

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: از محل اعتبارات سال جاری در 9 ماه نخست تعداد 25 مورد تعمیرات مسکن برای مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس محقق شده است.

رضا رحمانی اظهار داشت: تعداد 25 مورد مسکن در قالب تعمیرات،بهسازی و احداث سرویس بهداشتی و حمام با هزینه ای بالغ بر 187 میلیون و 500 هزار ریال در شهرستان گنبد تعمیر و قابل بهره برداری گردیده است.

وی افزود: همچنین در بخش طرح نوسازی مسکن روستایی در سال جاری تعداد 208 خانوار جهت اخذ پروانه ساختمان به دهیاری معرفی شدند که از این تعداد 22 خانوار به بنیاد مسکن و تعداد 16 خانوار به بانک های عامل جهت اخذ قرار داد معرفی شدند

دیدگاه خود را بیان کنید