انجام 4 هزار ساعت گشت دریایی در مازندران

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران از انجام 4 هزار و 600 ساعت گشت دریایی و ساحلی در شرایط زمانی و مکانی سواحل این استان خبر داد

علی ملابراری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این میزان گشت دریایی در یک ماه گذشته به منظور جلوگیری از صید غیرمجاز ماهیان در دریایی خزر انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط 19 هزار و 67 رشته دام صیادی غیر مجاز در مازندران در آب‌های ساحلی مازندران جمع‌آوری شده است.
سرپرست فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران تصریح کرد: این دام‌های صیادی غیر مجاز برای صید ماهیان خاویاری و استخوانی در آب‌های ساحلی استان به آب انداخته شده بود که با تلاش ماموران این تعداد دام غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی دریای خزر که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان است.
سرپرست فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران خاطرنشان کرد: نیروهای این یگان بیش از 4 هزار و 600 ساعت گشت دریایی و ساحلی را در شرایط زمانی و مکانی سواحل استان انجام داده‌اند.

*
کشف 12 کیلوگرم ماهی خاویاری
ملابراری با اعلام کشف 12 کیلوگرم ماهی خاویاری صید شده غیرمجاز و 280 لنگر صیادی تصریح کرد: چهار فروند بدنه قایق و قایق پارویی و دو دستگاه انواع موتور دریایی نیز در این ارتباط کشف و ضبط شد.
سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران در پایان از دستگیری 10 نفر در این ارتباط خبر داد و اذعان داشت: پرونده‌های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شد

دیدگاه خود را بیان کنید