نمایشگاه تولیدات بخش کشاورزی کردستان افتتاح شد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۷ بازدید

نمایشگاه تولیدات و فعالیت های بخش کشاورزی کردستان با هدف ارزیابی فعالیت های صورت گرفته در این حوزه افتتاح شد

خبرگزاری مهر، مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان در این رابطه اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های سازمان جهاد کشاورزی در بخش های مختلف کشاورزی، زراعی، دامی، شیلات، دامپزشکی، تحقیقاتی، مهندسی و منابع طبیعی به منظور نمایش و ارائه توانمندی های این بخش به نمایش گذاشته شده است.

محمد ابراهیم حسن نژاد بیان کرد: نمایشگاه تولیدات و فعالیت های بخش کشاورزی به عنوان الگویی برای نمایش توانمندی های کشاورزی استان و مقدمه ای برای حضور در نمایشگاه کشوری برپا شده است.

وی کشاورزی را بخش گسترده ای در زمینه نقش، توسعه و امنیت غذایی جامعه با هدف تولید کمی و کیفی محصول دانست و افزود: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان سیاست گذار بخش کشاورزی پروژه های زیربنایی آموزش، تحقیق و ترویج در کشاورزی را انجام و از آن حمایت می کند.

وی اعلام کرد: پروژه های انجام شده و پروژه هایی که در آینده انجام می شود به منظور شناخت توان استان در بخش کشاورزی و زیرمجموعه های آن در دستور کار و برنامه ریزی برای اجرا توسط مسئولان در سطح استان و کشور است.

مدیر کل جهاد کشاورزی کردستان یکی از کارهای اساسی در جهاد کشاورزی را بحث آموزش دانست و افزود: امید است بتوانیم هر سال این نمایشگاه را برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت این سازمان را شناسایی و بتوان در این نمایشگاه گوشه ای از توانمندی های سازمان و بخش کشاورزی را نشان داد.

این نمایشگاه معاونت بهبود تولیدات دامی، مدیریت باغبانی، صندوق توسعه بخش کشاورزی، مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی، اداره کل دامپزشکی استان، معاونت برنامه ریزی سازمان، مدیریت حفظ نباتات، مدیریت صنایع کشاورزی، مدیریت زراعت، اداره مکانیزاسیون کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مدیریت امور اراضی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مرکز آموزش کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی استان و مدیریت امور شیلات و آبزیان غرفه های خود را برپا کردند

دیدگاه خود را بیان کنید