80درصد مصوبات سفرهای سه گانه دولت در شهرستان اردل اجرایی شده است

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

شهركرد - فرماندار شهرستان اردل استان چهار محال و بختیاری گفت: بیش از 80 درصد از مصوبات سه سفر گذشته هیات دولت، در این شهرستان اجرایی شده است

فیروز خسروی' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در سفرهای اول و دوم هیات دولت 36طرح با اعتباری بالغ بر 478 میلیارد ریال برای شهرستان اردل مصوب شد كه تاكنون 29 طرح آن به مرحله اجرا در آمده است.

وی گفت: در سفر سوم هیات دولت، سهم شهرستان اردل شش مصوبه بود كه یكی از این طرح ها در حال اجراست و بقیه هنوز اجرایی نشده است.

خسروی، تكمیل و تجهیز بیمارستان اردل، ساخت استخر شنا و دو باب سالن ورزشی، پست 63 كیلو وات برق،‌ مطالعه و ایجاد فاضلاب شهر اردل و ‌احداث محور فارسان - دشتك را از مهمترین طرح های اجرا شده در این شهرستان عنوان كرد.

وی، 26 طرح از جمله تجهیز بیمارستان اردل به بخش زنان و زایمان، ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان،‌ تكمیل گازرسانی به دهستان 'شلیل' و‌ تامین اعتبار برای بیش از پنجهزار هكتار از اراضی و باغهای شهرستان را از طرح های پیشنهادی برای دور چهارم سفر دولت در این شهرستان عنوان كرد.

وی افزود: مطالعات و تامین اعتبار توسعه بیش از سه هزار هكتار از باغهای شهرستان،‌تامین اعتبار برای مجتمع های شیلات و اجرایی شدن فاضلاب شهر اردل از دیگر طرح های پیشنهادی است.

به گزارش ایرنا،‌شهرستان اردل با 54 هزار و 434نفر جمعیت شهری و روستایی و بیش از 15هزار نفر جمعیت عشایری و 114روستا و یك شهر در فاصله 80كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

رئیس جمهوری صبح امروز در چهارمین سفر استانی به استان چهار محال و بختیاری وارد شهركرد مركز این استان شد

دیدگاه خود را بیان کنید