مشاور عالی اتحادیه سراسری تعاونی‌های صیادی ایران منصوب شد

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۴ بازدید


خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، این انتصاب با حکمی از سوی یعقوب دوجی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های صیادی ایران انجام شد.
به گزارش تسنیم، اسحق تندرو از فعالان صیادی استان هرمزگان است که پیش از این ریاست شیلات بندر کلاهی و سیریک، مدیریت چندین دوره تعاونی‌های صیادی و عضویت در هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان را در کارنامه خود دارد
2
بندر لاور ساحلی دشتی تکمیل می‌شود
خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رضا عوض‌پور عصر امروز در نشست کارگروه اقتصادی با بیان اینکه شهرستان دشتی از ویژگی‌های مهمی برخوردار است به نقش بندر صیادی این شهرستان پرداخت و اظهارکرد: موج شکن این بندر اجرا شده است که ساخت اسکله ، پهلوگیری شناورو پسکرانه آن دردستور کارقراردارد.
وی با اشاره به اینکه 500 صیاد با 50 شناور صیادی دراین بندرفعالیت می‌کنند افزود: تاکنون در ساخت موج شکن بندر لاور ساحلی 110 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرساخت اسکله ، پهلوگیر وپسکرانه را برعهده گرفت.
معاون استاندار بوشهر با تاکید براین اینکه بهره‌بردار این بندر صیادی اداره کل شیلات است گفت: دراین بندر صیادی سالانه یک‌هزار تن آبزی استحصال می‌شود که نقش تعیین کننده‌ای در اشتغال جوانان این منطقه و روستاهای همجوار دارد.
عوض‌پوروجود گمرک دربندر لاور ساحلی از دیگر خصوصیات این بندردانست و گفت: تکمیل اسکله و پهلو گیر بندر ساحلی امکان فعال شدن گمرک بندر ساحلی را فراهم می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: در گمرک این بندر ،انبار نگه‌داری کالا، زیرساخت محوطه، احداث شبکه روشنایی و دیوار کشی ساختمان گمرک انجام شده است که بیش از 6 میلیارد ریال صرف ساخت این طرح‌ها شده است.
معاون برنامه ریزی استاندار بوشهرتاکید کرد: راه اندازی موج شکن و گمرک بندر لاور ساحلی تاثیر زیادی در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال زایی شهرستان دشتی دارد.
عوض‌پور از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خواست برای تکمیل موج‌شکن و پسکرانه بندرلاورساحلی که حدود60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اقدامات لازم را انجام دهد

دیدگاه خود را بیان کنید