حضور فعال جهاد کشاورزی هرمزگان در همایش ملی آبز‌ی‌پروری

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

مدیر آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این مرکز در نخستین همایش ملی آبزی پروری، با ارائه شش مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این همایش حضوری فعال داشت

خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، علیرضا نظری در این رابطه اظهار داشت: در این همایش که با حضور 450 نفر از اساتید، اندیشمندان، متخصصان و دانشجویان علوم شیلاتی برگزار شد، 56 مقاله به صورت سخنرانی و 505 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.
وی اضافه کرد: مدرسان و دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان نیز با ارائه شش مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این همایش حضوری فعال داشتند.
نظری، اظهار داشت: نخستین همایش ملی آبزی پروری با محوریت تکثیر، پرورش و فناوری‌های نوین، مهندسی آبزیان، تغذیه، منابع غذایی و غذای زنده، مدیریت بهداشت و بیماری‌های آبزیان، اکولوژی و اثرات متقابل زیست محیطی در آبزی پروری، بیوتکنولوژی و اصلاح نژاد آبزیان اقتصادی، بیولوژی و فیزیولوژی آبزیان، مدیریت و بازسازی ذخایر، مدیریت، اقتصاد و بازاریابی در "زیباکنار گیلان" برگزار شد.
قابل ذکر است که ارائه‌کنندگان مقاله از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان عبارتند از؛ مدرسان: دکتر یاسمی، مهندس نظری، مهندس پورطرق، مهندس درویشی، مهندس گلمرادی‌زاده و مهندس بهزادی و دانشجویان: نادر کرمی و مرضیه جعفری.
این همایش، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (کانون هماهنگی دانش و صنعت آبزی پروری کشور) و با همکاری موسسه تحقیقات شیلات ایران (پژوهشکده آبزی‌پروری آب‌های داخلی ـ بندرانزلی و با شرکت محققان و دست‌ندرکاران شیلات برگزار شد

دیدگاه خود را بیان کنید