جشنواره غذاهای دریایی در دانشگاه علوم دریانوردی چابهار برگزار شد

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۷۴ بازدید

جشنواره غذاهای دریایی در دانشگاه علوم دریانوردی چابهار برگزار شد
ضیاءالدینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: همزمان با برگزاری نخستین هفته فرهنگی در این دانشگاه جشنواره طبخ غذاهای دریایی حلال نیز پیش از ظهر یکشنبه با حضور جمع زیادی از دانشجویان برگزار شد.
وی افزود: در این جشنواره بیش از 200 نفر از دانشجویان رشته زیست دریا و شیلات در قالب 80 تیم به صورت گروهی با طبخ انواع غذاهای دریایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: همچنین به دنبال برگزاری مراسم جشن فرهنگی در این دانشگاه صبح امروزیک دوره رقابت های ساخت سازه های شنی در ساحل دریای عمان برگزار شد.
وی گفت: در این دوره از رقابت ها نیز تعداد 200 دانشجو در قالب 25 تیم و با موضوع طبیعت شرکت کردند که با رای هیئت داوران تیم های دختران شرقی،خوابگاه هفت و تیم خرچنگ مقام های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه بیش از 30 عنوان برنامه متنوع به منظور اجرا در هفته فرهنگی این دانشگاه برنامه ریزی شده است ادامه داد: جشنواره انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری، محفل انس با قـرآن کریم، تریبون آزاد دانشجویی با محوریت انتخابات ، کرسی های آزاد اندیشی، انـواع کارگاه های آموزشی ویژه دانشجویان و اعضای هیئت علمی از سایر برنامه های درنظر گرفته شده در این راستا است

دیدگاه خود را بیان کنید