بهره‌برداری از بازار ماهی‌فروشان بندرعباس در دوسال آینده

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۳ بازدید

بهره‌برداری از بازار ماهی‌فروشان بندرعباس در دوسال آینده
(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، فرماندار بندرعباس در این مراسم گفت: در شهرستان بندرعباس طی ایام دهه فجر 179 پروژه با اعتبار 220 میلیارد تومان در همه روستاها و توابع شهرستان بندرعباس به بهره‌برداری رسیده که عمده این پروژه‌ها در زمینه عمرانی، آموزشی و تفریحی است.
احمد مرادی افزود: در شهر بندرعباس همه ما شاهد یک اتفاق بسیار خوب که در حال شکل گیری است، هستیم که نسبت به دو سال پیش جهش قابل توجهی داشته است.
محمدجواد سلطان‌زاده در آیین افتتاح پارک شب شهر بندرعباس گفت: حجم فعالیت‌های حوزه عمرانی در شهر بندرعباس نسبتا قابل توجه بوده و هرگوشه از شهر بندرعباس که برویم خدمتگزاران در شهرداری مشغول کار و فعالیت هستند.
وی با بیان این‌که در حوزه‌های مختلف عمرانی، حمل و نقل، معابر، روکش آسفالت خیابان‌ها و آسفالت محله‌ها و کوچه‌ها، زمین ورزشی، در تمام سطح شهر خدمات‌رسانی شکل گرفته افزود: کل اعتبارات پروژه‌های شهرداری در دهه فجر 160 میلیارد ریال بوده است.
شهردار بندرعباس هم‌چنین درخصوص پارک شب شهر گفت: اعتبار طرح پارک شب 40 میلیارد ریال بوده که به مساحت 12 هزار متر مربع احداث شده و در واقع آنچه مورد نیاز استاندارد یک پارک می‌باشد، در آن رعایت شده است.
سلطان‌زاده با تاکید براین‌که افتتاح این پارک در راستای افتتاح بازار ماهی فروش‌هاست که این بازار در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در دو ضلع این بازار دو پارک برای ایجاد فضای مناسب برای شهروندان احداث خواهد شد.
سلطان‌زاده در خصوص این بازار گفت: این بازار پکیج کاملی از نیازهای واقعی شهروندان درخصوص بسته‌بندی آبزیان، خرده فروشی و عمده فروشی میوه و تره‌بار و بسته‌بندی سبزیجات و آنچه را که موردنیاز شهروندان است تأمین خواهد کرد که این بازار با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید