لزوم بررسی قیمت آبزیان در هرمزگان

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۲ بازدید

لزوم بررسی قیمت آبزیان در هرمزگان
خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسن شیرعلی‌زاده صبح امروز در سی و پنجمین جلسه شورای نظارت که با حضور مدیران اجرایی برگزار شد، با اشاره به اهداف و وظایف سازمان مذکور اظهار داشت: اولویت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت؛ نظارت بر کالاهای اساسی در سبد خانوار شهروندان است.
وی با بیان اینکه افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها خصوصا کالاهای اساسی همواره در بازار در مقاطع مختلف و خاص مشاهده می‌شود، گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار و کالاهای اساسی، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج شهروندان، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی سریع و دقیق بر شکایات و گزارش‌های مردمی و برخورد با متخلفان از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
شیرعلی‌زاده با بیان اینکه بالا بودن قیمت و گرانفروشی دو مقوله جدا از هم است، یادآور شد: قیمت‌ها در استان در مقایسه با سایر نقاط کشور در حدود میانگین کشوری است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه این نشست به بحث آبزیان اشاره کرد و افزود: باید هر چه سریع‌تر به راهکار و جمع‌بندی مناسبی در خصوص قیمت‌گذاری آبزیان در استان برسیم.
وی با بیان اینکه استاندار هرمزگان بر ضرورت بررسی قیمت آبزیان تاکید دارد، اضافه کرد: باید در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شود

دیدگاه خود را بیان کنید