اجرای پروژه پرورش ماهی در قفس در آذربایجان غربی

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۰ بازدید

مدیرکل شیلات آذربایجان غربی گفت: پروژه پرورش ماهی در قفس در آذربایجان غربی هم‌اکنون اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس از ارومیه، رحمان وهاب‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری استان اذربایجان غربی اظهار داشت: هم‌اکنون این پروژه با جدیت مضاعف مسئولان و کارشناسان اجرا می‌شود به طوری که در صورت مساعد بودن آب و هوا و عدم بروز مشکل در روند ساخت و ساز، پیش‌بینی می‌شود این طرح در دهه فجر سال جاری برای بهره‌برداری آماده شود.
وی تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های فاخر و مهم این دستگاه قلمداد می‌شود به طوری که برای احداث آن مراحل زیادی سپری شده و افراد مختلفی با احساس مسئولیت روند ساخت و ساز آن را پیگیری می‌کنند تا هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد بر این اساس امیدوار هستیم با سپری شدن مراحل احداث و تجهیز در دهه فجر سال جاری برای بهره‌برداری و تحویل دادن به مردم آماده شود.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری جشن صید نیز از دیگر برنامه‌های تدارک یافته برای ایام دهه فجر است، ادامه داد: این موضوع هم برای نخستین بار در سطح استان عملیاتی خواهد شد بر این اساس می‌طلبد برای برپایی هر چه باشکوه آن تشریک مساعی و همکاری لازم بین واحدهای این دستگاه برقرار شود.
وهاب‌زاده با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی عملکرد دولت است، گفت: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و ... تحول‌های زیادی ایجاد شده است که باید به شکل مطلوب و گسترده در جامعه منعکس شود.
مدیرکل شیلات آذربایجان غربی با بیان اینکه هم‌اکنون در انتهای سال جهاد اقتصادی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: امسال با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری در حوزه‌های گوناگون رشدهای چشمگیری به وقوع پیوسته است به طوری که در همه حوزه‌ها برکات آن محسوس است

دیدگاه خود را بیان کنید