آبزی پروران نمونه یزد تجلیل شدند

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۸ بازدید

مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در راستای شناسایی و معرفی آبزی پروران فعال و نمونه استان یزد، مدیریت امور شیلات و آبزیان از دو آبزی پرور نمونه که در زمینه پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی فعالیتی چشمگیر دارند، تجلیل کرد

خبرگزاری مهر، محمدعلی مبینی اظهار داشت: پس از مراحل بازرسی و بر اساس فرمهای تنظیمی اشخاص مورد نظر شناسایی شدند و با توجه به فعالیتهای مناسبی که انجام دادند به عنوان آبزی پرور نمونه معرفی شدند.

وی افزود: رمضان قاسمی پرورش دهنده نمونه ماهیان گرمابی با ظرفیت تولیدی سه تن از شهرستان طبس و محمد شمسایی پرورش دهنده نمونه ماهیان سرد آبی با ظرفیت تولیدی سه تن از شهرستان خاتم بخش مروست معرفی شدند.

مبینی با اشاره به اینکه هر دو پرورش دهنده در استخرهای دو منظوره کشاورزی، تولیدی بیش از ظرفیت داشتند، تاکید کرد: هدف از شناسایی آبزی پرور نمونه در استان اشاعه فرهنگ درست پرورش ماهی است تا سایر پرورش دهندگان نیز بتوانند از منابع موجود در استان استفاده بهینه کنند.

وی عنوان کرد: آبزی پرور نمونه باید دارای دانش، تجربه و همتی بلند باشد و با مدیریت خوب و تولیدی عالی ایجاد اشتغال کند و سرمایه را افزایش دهد.

تصویب طرح صندوق بازنشستگی پاسداشت تلاش جهادگران جبهه و جنگ است

مسئول کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاوری استان یزد از تصویب طرح دو فوریتی صندوق بازنشستگی کانون بازنشستگان خبر داد.

محمدحسین اسدی افزود: با رایزنیهای صورت گرفته از سوی نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در قالب طرحی دو فوریتی، صندوق بازنشستگی کشوری ادغام شد که این اولویت، بشارت بزرگی برای بازماندگان جبهه و جنگ بوده است.

وی تصریح کرد: طرح دو فوریتی صندوق بازنشستگی با محوریت استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

مسئول کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان یزد افزود: با توجه به 15 هزار بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی و وجود سنگر سازان بی سنگر در این نهاد، بهترین عمل پرداخت حداقل حقوق و مزایای یک کارمند است که بتواند از مزایای مورد نظر خود استفاده کنند و بهترین کار در این خصوص ادغام این دو نهاد با یکدیگر بود.

اسدی عنوان کرد: در این راه رسیدن به مزایای بازنشستگان بهترین عملکرد برای کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی است که به نوعی پاسداشت ارزشهای و تلاش های بی شائبه سنگرسازان بی سنگر جهاد کشاورزی است

دیدگاه خود را بیان کنید