رونق صنایع شیلاتی استان بوشهر نیازمند ارتقای بازاریابی است

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۸ بازدید

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: رونق صنایع شیلاتی دراین استان نیازمند ارتقای بازاریابی داخلی و خارجی است

ایرنا، اسماعیل مرحمتی پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژههای شهرك صنعتی 2 بوشهر افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود در بخش شیلات و آبزیان، بهرهبرداری، فرآوری و صادرات دراین بخش نیازمند مدیریت در بازاریابی است.

وی اظهارداشت: صنایع شیلاتی ازدیرباز به عنوان یكی از محورهای اقتصادی استان بوشهر بوده و حركتهای خوبی نیز در این عرصه انجام شده است.

مرحمتی بیان كرد: یكی از مشكلات مجتمعهای صنایع شیلاتی تامین مواد اولیه است كه به دلیل انبوه برداشت آبزیان از دریا، این مجتمعها ناچار به واردات مواد اولیه از جمله ماهی هستند.

وی ادامه داد: صنایع نفت و گاز تنها چند سال است در استان بوشهر رونق یافته در حالی كه صنایع شیلاتی سابقه بسیار زیادی در این استان دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآورشد: تلاش ما این است كه با ایجاد تنوع در تولید و فرآوری محصولات آبزیان، این محصولات در سبد غذایی مردم جای بیشتری پیدا كند.

مرحمتی با اشاره به فعالیت مجتمع توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب گفت: افتتاح سالانه یك خط تولید در عرصه فرآوری آبزیان از برنامههای این شركت است كه امسال راهاندازی خط تولید ناگت میگو در دستور كار آنان قرار گرفته است.

وی بیان كرد: امیدواریم با توسعه این مجتمعها شاهد رونق هرچه بیشتر تولید و فرآوری آبزیان و توسعه صنایع شیلاتی به عنوان یك محور اقتصادی مهم و تاثیرگذار در استان بوشهر باشیم

دیدگاه خود را بیان کنید