ساخت بنادر صيادي با مطالعات طرح جامع

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

ساخت بنادر صيادي با مطالعات طرح جامع

واحد مرکزی خبر : مدیر کل دفتر مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران از تکمیل بندر صیادی خورآذینی در استان هرمزگان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت : از این پس طرح های ساخت بنادر صیادی با مطالعات طرح جامع وارد عملیات اجرایی خواهد شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران(مانا) ، سید مصطفی بهشتیان گفت: ساخت این بندر صیادی از سال 81 آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شد این بندر صیادی در سال 86 مورد بهره برداری کامل قرار گیرد ، گفت : کمبود اعتبارات ، علت تاخیر در تکمیل این بندر صیادی بوده است. بهشتیان خاطرنشان کرد: تکمیل عملیات محوطه سازی و تاسیسات زیربنایی و ساختمان های بندر صیادی خورآذینی در سال جاری بوده است.

بهشتیان با بیان اینکه مجموع اعتبارات لازم برای ساخت و تکمیل این بندر صیادی ،11 میلیارد و 97 میلیون ریال برآورد شده است ، یادآور شد:عملیات محوطه سازی و تاسیسات زیربنایی و ساختمان های این بندر تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی تاکید کرد:با اتمام عملیات تکمیلی ساخت بندر صیادی خورآذینی،شرایط برای واگذاری مدیریت آن به بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

مدیر کل دفتر مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران ، بنادر صیادی گوگسر،بستانه،کنگ و راس میدانی را از دیگر بنادر صیادی استان هرمزگان اعلام کرد که به منظور تکمیل آنها اعتبار تخصیص یافته است

دیدگاه خود را بیان کنید