سازماندهي كارگروه توليد براي صادرات محصولات كشاورزي و آبزيان به كويت

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۱۴۴ بازدید

سازماندهي كارگروه توليد براي صادرات محصولات كشاورزي و آبزيان به كويت

سفير ايران در كويت از سازماندهي كارگروه توليد براي صادرات محصولات كشاورزي و آبزيان به كويت با مشاركت و سرمايه‌گذاري شركت‌هاي كويتي در استان‌هاي خوزستان و بوشهر خبر داد.

روح الله قهرماني چابك در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تصريح كرد: همزمان با سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، يازدهمين اجلاس كميته مشترك بازرگاني ايران و كويت از فردا در اين كشور برگزار خواهد شد تا پيرامون عملياتي كردن موافقتنامه همياري و همكاري متقابل گمركات و شيوه ارزيابي و ارزش‌گذاري كالاهاي مبادله شده ميان دو كشور و اجراي طرح امنيت غذايي كويت با مشاركت و سرمايه‌گذاري شركت‌هاي كويتي بحث و مذاكره شود.

وي ادامه داد: در اين كميسيون كه به رياست معاونان وزراي بازرگاني و صنعت و معدن دو كشور همسايه برگزار مي‌شود، طرح پرورش و صادرات دام از استان‌هاي همدان، كرمانشاه، كردستان، ايلام و فارس با مشاركت شركت‌هاي كويتي بررسي خواهد شد.

سفير ايران در كويت افزود: اين اجلاس با توجه به تمايل صادقانه و جدي طرفين براي افزايش مناسبات اقتصادي و بازرگاني و عملياتي كردن موافقتنامه‌هاي قبلي تشكيل مي‌شود

دیدگاه خود را بیان کنید