نمایشگاه هفته سلامت در گلستان آغاز به‌کار کرد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۹۴ بازدید

نمایشگاه هفته سلامت در گلستان آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه پنج روزه دستاوردهای عرصه سلامت ظهر امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمع کثیری از مردم گلستان، جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد

خبرگزاری فارس از گرگان، دبیر نمایشگاه دستاوردهای عرصه سلامت گلستان ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نمایشگاه هفته سلامت هر ساله به مناسبت بزرگداشت روز جهانی بهداشت برگزار میشود که امسال از 20 تا 24 فروردین شاهد برگزاری این نمایشگاه در سراسر استان هستیم.

حکیمه بخشیانی عنوان کرد: در نخستین روز از هفته سلامت مانور دوچرخه سواران را از محل میدان شهرداری به سمت خیابان پنجآذر، سرخواجه، خیابان امام خمینی (ره) شهرستان گرگان داشتیم که مسیر برگشت در محل کتابخانه پارکشهر این شهرستان بود که در پایان این مراسم به قید قرعه از دوچرخهسواران تجلیل شد.

وی با تصریح اینکه در 20 فروردین همزمان با سراسر کشور در سومین روز از هفته سلامت شاهد نواخته شدن زنگ سلامت به طور نمادین در استان گلستان نیز بودیم، خاطرنشان کرد: زنگ سلامت در شهرستان گرگان در دبیرستان میررحیم هاشمی به صدا درآمد.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای عرصه سلامت در خصوص بازدید علاقمندان از این نمایشگاه گفت: زمان بازدید برای علاقمندان صبحها از ساعت 8:30 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 است.

بخشیانی اضافه کرد: 23 غرفه در این نمایشگاه وجود دارد که تعداد 14 غرفه درونسازمانی هستند و ادارات مرتبط با دانشگاه، مرکز بهداشت شهرستان گرگان و معاونتهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این نمایشگاه همکاری دارند.

وی با بیان اینکه 12 اداره برونسازمانی در سطح شهرستان گرگان در نمایشگاه سلامت حضور دارند یادآور شد: ادارات دامپزشکی، آتشنشانی، شهرداری و شیلات از جمله اداراتی هستند که در این نمایشگاه به ارائه محصولات خود پرداختهاند.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای عرصه سلامت عنوان کرد: تعداد هفت شرکت خصوصی مرتبط با سلامت سالمندان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

بخشیانی از ارائه تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه خبر داد و متذکر شد: استفاده از وسایل ورزشی، کفش طبی، ارائه فرآوردههای لبنی و انرژیزا مانند عسل که برای سلامت افراد به ویژه سالمندان مفید است در این نمایشگاه عرضه میشود.

وی در پایان از همه علاقمندان به سلامت و تندرستی خواست تا در این نمایشگاه حضور یابند تا با آخرین دستاوردهای عرصه بهداشتی در استان آشنا و بهرهمند شوند

دیدگاه خود را بیان کنید