18 دوره آموزشی در شیلات گلستان برگزار شد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۸۱ بازدید

18 دوره آموزشی در شیلات گلستان برگزار شد

معاون برنامه­‌ریزی و توسعه منابع اداره­‌کل شیلات گلستان گفت: در شش ماهه‌ی نخست امسال 18 دوره‌ی آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی برای کارکنان این اداره­‌کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،«محمدرضا اشرفی» افزود: این دوره­‌ها شامل 11 دوره عمومی و 7 دوره تخصصی در راستای تحقق اهداف سازمان با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان شیلات برگزار شده است.

وی ادامه داد: مبلغ 35 میلیون ریال برای برگزاری این دوره‌ها در شش ماهه‌ی نخست امسال هزینه شده است و تاکنون کارکنان این اداره 3 هزار و 450 نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

اشرفی یادآور شد: از جمله دوره­‌های آموزشی برگزار شده شامل قانون مالیات بر ارزش افزوده، خلاقیت و نوآوری، برنامه‌ریزی تولید، تنظیم قراردادها و ارزشیابی کارکنان دولت است.

وی همچنین تاکید کرد: آموزش مهارت­‌های زندگی و ازدواج، خانواده و مناسبت­‌های حاکم بر آن، مدیریت پرورش ماهیان سردآبی و زینتی و آشنایی با انواع بیماری‌های ماهیان پرورشی نیز بخش دیگری از این دوره‌ه­ا است.

معاون برنامه­‌ریزی و توسعه منابع اداره­‌کل شیلات استان با اشاره به دوره­‌های آموزشی برگزار شده در سال گذشته گفت:در سال قبل نیز 42 دوره با هزینه­‌ای بالغ بر 150 میلیون ریال برای کارکنان شیلات گلستان برگزار شده بود.

اشرفی با بیان این‌که آموزش در همه‌ی دوره­‌های زندگی یک ضرورت مهم است، تصریح کرد: توسعه و تقویت آموزش کارکنان دولت برای افزایش سطح کارآیی و توانایی عملی آنها و نیز افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

وی افزود: فراهم شدن بستر لازم برای ارتقای رده‌های شغلی بالاتر و توسعه آگاهی‌های عمومی کارکنان از نتایج مطلوب برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

معاون برنامه­‌ریزی و توسعه منابع اداره­‌کل شیلات استان در پایان اظهار کرد: ارائه دوره‌های مورد نیاز برای کارکنان در دستگاه‌های اجرایی سبب تحقق زیرساخت‌های نظام اداری مطلوب، اثربخش و پاسخگو می‌شود

دیدگاه خود را بیان کنید