لزوم گسترش تحقیقات و پژوهش‌های بخش میگو در استان بوشهر

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۹۶ بازدید

لزوم گسترش تحقیقات و پژوهش‌های بخش میگو در استان بوشهر
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تحقیقات و پژوهش‌های بخش میگو در استان بوشهر گسترش یابد
سورنا ستاری ظهر دوشنبه در بازدید از مرکز ملی تحقیقات میگوی عاری از بیماری خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان قطب پرورش آبزیان و تولید میگوی پرورش در سطح کشور شناخته می‌شود و باید در این زمینه کارهای بیشتری صورت بگیرد.
وی بر لزوم گسترش تحقیقات پژوهش‌های بخش میگو در استان بوشهر تاکید کرد و بیان داشت: استان بوشهر در بخش پرورش میگو دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که اجرای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند زمینه توسعه این بخش را بیش از پیش فراهم کند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تاکید کرد: حمایت‌های مناسبی را از طرح‌های تحقیقاتی در بخش میگو و شیلات و طرح‌هایی که مشکلات مردم را حل می‌کند خواهیم داشت.

ستاری صبح دوشنبه به منظور بازدید از ظرفیت‌های علمی و فناوری استان وارد بوشهر شد و در اولین برنامه کاری خود از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر بازدید کرد.

حضور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بازدید از دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های یاد شده از برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بوشهر است.

از دیگر برنامه‌های دکتر ستاری به بوشهر می‌توان به دیدار با آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و حضور در کارگروه پژوهش و فن‌آوری استان بوشهر اشاره کرد.
منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید