نمایشگاه آبزیان و صنایع شیلاتی در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۰ بازدید

نمایشگاه آبزیان و صنایع شیلاتی در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد
نمایشگاه آبـزیان و صنـایع وابــسته با هدف معرفی آخرین دستاورد ها و یافته های پژوهشی دانشگاه در این زمینه در دانشگاه علوم دریایی و دیانوردی چابهار برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار روز شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه آبزیان اظهار داشت: نمایشگاه شیلاتی آبزیان به همت انجمن علمی شیلات دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و با هدف معرفی آخرین یافته های پژوهشی برای آشنایی دانشجویان و همچنین عموم صیادان و فعالان در این حوزه برپا شده است.
دکتر عباس توان بیان داشت: آخرین یافته های پژوهشی و اقدامات انجام شــده در صنعت شیلات، دستاورد های سمینارها و کارگاه های تخصصی با حـضور اساتید گـــروه شیلات و همچنین آشنایی با ماهیان زینتی و انواع آبزیان آب شور و شیرین در خلیج فارس و دریای عمان از جمله محور های برگزاری این نمایشگاه است.

وی همچنین برگزاری مسابقه طبخ غذاهای دریایی حلال و تمامی فرآورده های خوراکی به همراه اعطای جوایز نفیس، رونمایی از آخرین نمونه های کشف شده و شناسایی و ارائه راهکارهای برتر جهت مقابله با انواع بیماری های آبزیان به ویژه بیماری لکه سفید در پرورش میگو را از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه شیلاتی، آبـزیان و صنـایع وابــسته در این دانشگاه عنوان کرد.
منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید