کشف 90 کیلوگرم ماهی سفید فاسد در بازار ماهی فروشان آستارا

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۱ بازدید

کشف 90 کیلوگرم ماهی سفید فاسد در بازار ماهی فروشان آستارا
رییس شبکه دامپزشکی آستارا گفت : 90 کیلوگرم ماهی سفید فاسد در بازار ماهی فروشان این شهرستان کشف و معدوم شد.
بهرام پور ضرب افزود : بازرسان شبکه دامپزشکی و اداره تعزیرات حکومتی در حین بازرسی از بازار ماهی فروشان لوندویل و آستارا این مقدار ماهی سفید فاسد را کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد : 65 کیلوگرم ماهی در بازار ماهی فروشان آستارا و 25 کیلوگرم نیز در بازار لوندویل کشف و در این راستا چهار نفر به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
پورضرب ادامه داد : با توجه به اینکه در این فصل از سال ماهیان استخوانی در سبد غذایی شهروندان آستارایی بیشتر مشاهده می شود ، به همین خاطر بازرسی از بازار ماهی فروشان این شهرستان در دستور کار شبکه دامپزشکی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد : به علت اینکه عمده صید صیادان از دریای خزر از نوع ماهی سفید و کفال است ، بازرسی از بازار ماهی فروشان آستارا و لوندویل نیز با محوریت این نوع از ماهیان استخوانی تا پایان فصل صید ادامه پیدا می کند.

وی گفت : در این بازرسی ها بازرسان تعزیرات حکومتی ، اداره شیلات و شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در کنار بازرسان شبکه دامپزشکی حضور دارند.

رییس شبکه دامپزشکی آستارا همچنین از کشف ، ضبط و معدوم شدن 178 کیلوگرم گوشت قرمز غیر بهداشتی و مرغ فاسد در یکماه اخیر خبر داد و بیان کرد : این مقدار گوشت فاسد و غیر بهداشتی با 454 مورد بازرسی از واحدهای صنفی کشف شده و در همین رابطه هفت نفر متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه خود را بیان کنید