نمايشگاه صنايع دريايي و صنايع وابسته آغاز شد

جمعه ۸ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۶ بازدید

نمايشگاه صنايع دريايي و صنايع وابسته آغاز شد
واحد مرکزی خبر:نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‏های بین‏المللی تهران اغاز شد و تا یازدهم دی ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ما ، در این نمایشگاه حدود 110 شرکت از حوزه های شیلاتی ، کشتی سازی و حفاری ، لوله گذاری سکوسازی و حمل و نقل کالا و مسافر حضور دارند.
نخستین بار جشنواره غذاهای دریایی هم با رویکرد توجه به نقش و جایگاه شیلات درسلامت غذای دریایی کشور هم برگزار می شود.
دو جشنواره دیگر نیز با عنوان نخستین جشنواره عکس صنایع دریایی ایران با نگرش اهمیت محیط زیست دریایی در سلامت جامعه و اولین جشنواره نقاشی با عنوان زندگی، شهر و دریا نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

تازه‏ترین دستاوردها و توانمندی‏های صنایع دریایی کشور نیز در جریان چهاردهمین نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده است.
این چند رویداد دریایی با همکاری انجمن مهندسی دریایی و ارگان های دریایی برگزار شده است.
وی در ادامه از حضور بیش از 100 شرکت و ارگان دریایی در نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته خبر داد و افزود: توجه ویژه به صنایع وابسته در این نمایشگاه، در جهت شکل‏گیری زنجیره صنعتی در حوزه صنایع دریایی سیاستگذاری شده است تا صنایعی که کمتر برای حضور در بخش دریا انگیزه دارند، در این حوزه فعال شوند. سیف گفت: برای بومی‏سازی فرهنگ دریایی و آشنا کردن مردم با ظرفیت‏های صنایع دریایی، سه جشنواره غذاهای دریایی، عکس صنایع دریایی و مسابقات نقاشی ‌«شهر، محیط زیست، دریا» در جریان نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته برگزار می‏شود.
علاقه مندان برای بازدید می توانند از ساعت 9 تا 16 مراجعه کنند

دیدگاه خود را بیان کنید