نمایشگاه بین المللی دام،طیور،آبزیان در قزوین

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۹۵ بازدید


ششمين نمایشگاه بین المللی دام،طیور،آبزیان در قزوین
خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين ششمين نمايشگاه بين المللي دام،طيور،آبزيان،دامپزشکي،صنايع و تجهيزات وابسته از تاريخ 17 لغايت 20 دي ماه با حمايت سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين،اتحاديه مركزي نظارت و هماهنگي تعاونيهاي روستايي و كشاورزي ايران و با مشارکت شرکت هاي داخلي و نمايندگي شرکت هاي خارجي شرکت هاي مرتبط و فعال برگزار خواهد شد.
اين نمايشگاه براي ششمين بار در استان قزوين به مدت 4 روز برگزار شده و مشارکت کنندگان اين نمايشگاه 50٪ در بخش دامپروري و نهاده ها ،33% در بخش تجهيزات دامپروري و 17٪ در بخش دامپزشكي حضور دارند .
از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه مي توان به ارائه توانمنديهاي مشارکت کنندگان،اخذ سفارش از مشتريان جديد،ورود به بازارهاي جديد،روابط عمومي و ايجاد آگاهي عمومي،ايجاد ارتباط موثر،معرفي کالا و خدمات جديد مشارکت کنندگان،سنجش توان رقابتي مشارکت کنندگان،افزايش ميزان تبليغات در سطح عموم، تحقيق بازار و بازاريابي،اخذ سفارش از مشتريان جديد و فروش فوري،گسترش کانالهاي توزيع و ايجاد نمايندگي،تبادل اطلاعات و تجربيات،سنجش توان رقابتي مشاركت كنندگان اشاره نمود.
مشارکت کنندگان در اين نمايشگاه از استانهاي تهران،اصفهان،گلستان،قزوين،آذربايجان شرقي و غربي،خراسان رضوي،مازندران و البرز و نمايندگان شرکت هاي خارجي از کشورهاي هلند،اسپانيا،نروژ،دانمارک،فرانسه، بلژيک ، ترکيه،آمريکا،انگليس،آلمان،هند ،چين،تايوان،ارمنستان، آذربايجان،ارمنستان،تركمنستان،سوئد،سوئيس و ايتاليا مي توان نام برد.
اين نمايشگاه از 17 لغايت 20 دي ماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان قزوين از ساعت 15 لغايت 21 آماده بازديد علاقه مندان خواهد بود

دیدگاه خود را بیان کنید