میگوی گمیشان سهم صادرات غیرنفتی گلستان را افزایش می دهد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۸ بازدید


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: توسعه میگوی گمیشان موجب افزایش اشتغال و افزایش سهم استان در صادرات غیرنفتی می شود
خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی صبح دوشنبه در بازدید از این سایت میگو با بیان اینکه تمامی ظرفیتهای بالقوه سایت میگوی گمیشان باید به فعلیت برسد، افزود: محیط زیست باید راهکارهای لازم را برای رفع مشکلات زیست محیطی در سایت میگوی گمیشان ارائه داده و با برداشتن موانع از سر راه شیلات زمینه را برای افزایش روند تولید در استان فراهم سازد.
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان استان در راستای پیگیری تصویب قوانین مرتبط با صید غیرمجاز موضوع گنجاندن کلمه قاچاق به جای صید غیرمجاز را پیگیری می کنند.
وی افزود: نمایندگان استان مسائل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی را در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرده و مشکلات بخش کشاورزی و شیلات استان را مجدانه پیگری می کنند.

نوروزی با بیان اینکه تولید موجب توسعه یافتگی کشور می شود، تصریح کرد: ما باید مسائل و مشکلات پیش روی تولید را از طریق مجمع نمایندگان استان پیگیری کنیم تا هرچه زودتر نتیجه مورد نظر حاصل شود.

به گفته وی، فعالیت های زیادی در حوزه تجربی و اجرایی در شیلات استان انجام شده که موجب بالندگی استان خواهد شد.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان و مسئولین دستگاه های اجرایی باید در جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش بیشتری انجام داده و در این زمینه قویتر عمل کنند.

وی افزود: با اجرایی کردن پروژه های بزرگ در زمینه شیلات می توان فضای کسب و کار را در استان فراهم کرده و با بکارگیری فارغ التحصیلان شیلات از روند رشد بیکاری در استان کاست

دیدگاه خود را بیان کنید