استخر‌های آب کشاورزی بستری برای افزایش تولید ماهی است

چهار‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۷ بازدید

استخر‌های آب کشاورزی بستری برای افزایش تولید ماهی است
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: استخر‌های آب کشاورزی بستری برای افزایش تولید ماهی و آبزیان است و استان از استخر‌های ذخیره آب کشاورزی بسیاری برخوردار است
عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اصفهان از استانهای توانمند در راستای تولید و پرورش ماهی است، اظهار داشت: در حال حاضر 120 مزرعه در سطح استان به تولید و پرورش ماهی سرد‌آبی می‌پردازند که تولید ماهیان سرد‌آبی در مزارع بزرگ و خرد صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه استخر‌های دو‌منظوره بخشی از مزارع خرد پرورش ماهیان سرد‌آبی استان به شمار می‌روند، ادامه داد: به صورت معمول در مزارع خرد موجود در استان از چاه‌های ذخیره آب کشاورزی برای تولید ماهیان و آبزیان سرد‌آبی استفاده می‌شود.
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان داشت: استخر‌های آب کشاورزی بستری برای افزایش تولید ماهی و آبزیان است و استان اصفهان از استخر‌های ذخیره آب کشاورزی بسیاری برخوردار است.
وی اضافه کرد: فعالانی که به تولید و پرورش ماهی‌های سرد‌آبی می‌پردازند باید از استخر‌های آب کشاورزی موجود در استان برای افزایش توان تولید استان در زمینه تولید ماهی استفاده کنند

دیدگاه خود را بیان کنید