منتخبین نمونه ی تولیدی ملی شیلات کشور در سال 1395

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
منتخبین نمونه ی تولیدی ملی شیلات کشور در سال 1395

استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان و آذربایجان غربی منتخب نمونه های تولیدی ملی شیلات کشور در سال 1395

استان های هرمزگان، سیستان وبلوچستان، گیلان و آذربایجان غربی منتخب نمونه های تولیدی شیلاتی کشور در سال 1395 هستند که روز دوشنبه 95/10/13 با حضور جمعی از مسئولین کشور و وزیر جهادکشاورزی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما از ساعت 12-8 مورد تقدیر قرار می گیرند.

علیرضا کیهان پور مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران با اعلام این خبر گفت : صیادان و آبزی پروران پرتلاش کشور به تفکیک ذیل حائز رتبه نخست ملی نمونه های کشاورزی در سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی این رویداد بزرگ بخش کشاورزی و نخستین جشنواره ملی کشاورزی ایران شده اند که عبارتند از:

آقایان:

1- محمد صالحی زاده، صیاد نمونه میگو از استان هرمزگان / شهرستان بندرعباس

2- ابراهیم روهروان، پرورش دهنده نمونه میگو از استان هرمزگان بندر لنگه

3- موسی بلوچ، صیاد نمونه ماهیان صنعتی از استان سیستان و بلوچستان شهرستان کنارک

4- علی اصغر فتحی، پرورش دهنده نمونه ماهیان گرم آبی از استان گیلان / شهرستان رشت

5- علیرضا معروقی نقدهی پرورش دهنده نمونه ماهیان سردآبی از استان آذربایجان غربی/ شهرستان سردشت

وی در ادامه گفت: روز دوشنبه 95/10/13 در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر جهادکشاورزی، رئیس سازمان شیلات ایران و جمعی از شخصیت های علمی و اجرایی کشور از این پنج نمونه ملی و کشوری شیلاتی کشور با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر به عمل می آید.

کیهان پور افزود: این نمونه های کشوری در هتل المپیک تهران اقامت دارند و مصاحبه رسانه ای متنوع در محل این هتل در شب قبل و روز مراسم در سالن همایش های صدا و سیما انجام می شود.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه 95/10/14 این پنج نمونه کشوری شیلاتی در محل سازمان شیلات ایران مجدداً با دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، معاونین و جمعی از مدیران کل حوزه های تخصصی مرتبط دیدار و به طرح دیدگاه ها و مسائل خود خواهند پرداخت که در این دیدار لوح های یادبود به این عزیزان از طرف رئیس سازمان شیلات ایران تقدیم خواهد شد.

کیهان پور گفت: تمامی کارت های دعوت مربوط به مدعوین محترم شیلات ایران توزیع شده و با برنامه ریزی قبلی وزارت جهادکشاورزی این مراسم باشکوه فراوان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان شیلات ایران افزود: پوسترها، استندها و فضای پیرامونی تبلیغات در سازمان شیلات ایران انجام شده و سعی می شود در اخبار بعدی ویژگی های خاص منتخبین ارایه شود.

علیرضا کیهان پور در پایان گفت: تاکنون دو خبر در این زمینه بر روی پورتال سازمان شیلات ایران جانمایی و به رسانه ها منعکس شده است و مقدمات لازم برای انجام مصاحبه های رسانه ای توسط روابط عمومی سازمان شیلات ایران انجام شده است و مانند سنوات گذشته سعی می شود از طریق گروه تلویزیونی جهاد شبکه اول سیما با حضور در مراکز و مزارع متخبین ، فعالیت های این نمونه های ملی برای ثبت و ماندگار شدن ، مستندسازی شده و از شبکه اول سیما پخش شود

منبع : روابط عمومی شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید