وزیر جهاد کشاورزی پاسخگوی ۱۱ نماینده در مجلس

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۱۰۴ بازدید


وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سؤالات ۱۱ نماینده به کمیسیون کشاورزی مجلس می‌رود
خبرگزاری فارس، کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه مرور بر اخبار بخش کشاورزی، استماع گزارش مدیرعامل سازمان تعاون روستایی و بحث پیرامون تجارت، ادامه رسیدگی به طرح جامع کاداستر (به عنوان کمیسیون فرعی) و جلسه مشترک با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاونان و بحث پیرامون هوای پاک در سازمان حفاظت محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده است.
این کمیسیون همچنین در روز سه‌شنبه از وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سؤالات موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، پیرمؤذن نماینده اردبیل، نجف‌نژاد نماینده بابلسر و فریدونکنار ، محمد دهقان نماینده چناران، طرقبه و شاندیز، صید عیسی دارایی نماینده اندیمشک، علی ایرانپور نماینده مبارکه، جعفر قادری نماینده شیراز (دو مورد)، غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام، جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت، سیدهادی حسینی نماینده قائمشهر و کاتب نماینده گرمسار و آرادان دعوت به عمل آورده است.
اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری برای بازدید از استعدادهای بخش کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند.
کارگروه دام و طیور و آبزیان این کمیسیون نیز در روز دوشنبه ادامه بحث پیرامون وضعیت موجود و آتی در خصوص تولیدات گوشت قرمز و سفید و میزان واردات با حضور معاونان ذی‌ربط وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت ، معدن و تجارت، بانک کشاورزی و نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی را بررسی می‌کنند.
کارگروه کشاورزی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در روز دوشنبه ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را در دستور کار خود قرار داده است.
کارگروه منتخب این کمیسیون نیز به بررسی مسائل مربوط به آلودگی زیست‌ محیطی نیروگاه شازند با حضور ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست و وزرای نیرو، نفت، استاندار استان مرکزی، مدیران ذی‌ ربط استانی و مدیرعامل شرکت ملی گاز در روز سه‌شنبه می‌پردازد

دیدگاه خود را بیان کنید