تبلیغات رکن اساسی در افزایش عرضه آبزیان است

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۹۰ بازدید

تبلیغات رکن اساسی در افزایش عرضه آبزیان است
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه گفت: تبلیغات یک رکن اساسی در افزایش عرضه آبزیان است ولی تاکنون به این مسئله توجه نشده است
خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا جلیل‌زاده ظهر امروز در جلسه ساماندهی و توسعه بازار آبزیان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی در زمینه تولید انواع ماهی و جانوران آبزی مستعد است که باید برای عرضه محصولات تولیدی تبلیغات صورت بگیرد ولی تاکنون به این موضوع توجه نشده است.
وی با بیان اینکه در این ارتباط کار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی وسیعی صورت نگرفته است، ادامه داد: رسانه‌های صوتی و تصویری باید در این ارتباط ورود پیدا کرده و این منبع غذایی سرشار از پروتئین و فسفر را به اقشار مختلف جامعه معرفی کنند تا فرهنگ مصرف آن در بین مردم این استان نهادینه شود.
جلیل‌زاده به لزوم جلب همکاری فعالان بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: باید بسترهای مورد نیاز در بخش‌های مختلف با همکاری همه نهادهای متولی فراهم شود تا به این ترتیب افراد علاقه‌مند فعالیت خود را در راستای تولید، توزیع و عرضه محصولات دریایی با جدیت آغاز کنند.
وی با اشاره به اینکه در ارتباط با ایجاد بازارچه مباحثی مطرح است، ادامه داد: مسئولان این حوزه پیشنهادهای خود را در ارتباط با محل بازارچه ارائه دهند تا بررسی‌های مورد نیاز توسط کارشناسان شهرداری صورت بگیرد به دنبال آن محل مناسبی برای ایجاد بازار تعیین شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه با اشاره به اهمیت راه‌اندازی یک بازار عرضه عمده، بیان داشت: می‌توان در این ارتباط برنامه‌ریزی کرد تا یک بازار عرضه عمده برای فروش محصولات تولیدی استان ایجاد شود و تولیدکنندگان یک مکان متمرکز را برای معرفی و فروش محصولات در اختیار داشته باشند.
عبدالکریم حضرتی معاون برنامه‌ریزی شهرداری ارومیه در این جلسه از آمادگی مجموعه شهرداری برای افزایش تعامل‌ها در این زمینه خبر داد و بیان داشت: متولیان امور در شهرداری آمادگی لازم دارند تا با فعالان بخش خصوصی در راستای توسعه تولید آبزیان همکاری کنند و در این زمینه به طور گسترده و در زمینه‌های مختلف مشارکت می‌شود تا نتیجه مورد انتظار به دست آید.
وی با اشاره به اینکه می‌توان اوراق مشارکت در این زمینه توزیع کرد، افزود: می‌توان برای توسعه فعالیت‌ها از ظرفیت‌های نهفته بین اقشار مختلف جامعه بهره کافی را برد

دیدگاه خود را بیان کنید