اسکله خورخان بردخون نیاز اساسی منطقه است

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۱ بازدید

اسکله خورخان بردخون نیاز اساسی منطقه است

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: احداث اسکله خورخان بردخون نیاز اساسی منطقه است

حجت‌الاسلام موسی احمدی در حاشیه بازدید از خورخان بردخون اظهار داشت: حوزه انتخابیه‌ام گستردگی زیادی دارد اما در زمان‌های مختلف دیدار با مردم و حضور در منطقه را بر سایر امور ترجیح می‌دهم که ضمن ملاقات با مردم و شوراهای اسلامی، با فعالان اجتماعی و فرهنگی نشست‌هایی داریم و با مشکلات آنان آشنا می‌شویم و به تبادل اندیشه می‌پردازیم.
وی افزود: در آغاز سال جدید دو نشست در شهرستان‌های دیّر و کنگان با حضور نماینده استان در مجلس خبرگان، نخبگان و چهره‌های تأثیرگذار داشتیم که طی آن گزارشی از عملکرد را ارائه کردیم و مطالبات آنان را شنیدیم و در شهرهای آبدان و دیر و دوراهک نیز حاضر شدیم.
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با حضور در بخش بردخون نشست‌هایی برگزار شد که مهم‌ترین آن در جمع صیادان پرتلاش بود که متأسفانه وضعیت اسف‌باری دارند و دراین جلسه اقداماتی که انجام گرفته با آنان در میان گذاشته شد.
وی با تشریح وضعیت احداث اسکله خورخان بردخون بیان کرد: تاکنون 4 جلسه با استاندار جدید داشته‌ایم که حمایت‌های خوبی جلب شده و قول‌های مناسبی داده‌اند که پس از صدور نامه شیلات ایران دستور موافقت‌نامه داده شد و دنبال این هستیم که بین استانداری و شیلات موافقت‌نامه صادر و منجر به امضاء قرارداد بین قرارگاه سازندگی و شرکت عمران صنعت شود.
نماینده حوزه جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیمانکار معرفی شده و جلساتی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس تشکیل شده و اقداماتی صورت گرفت و در کنار آن نشست‌های بسیار خوبی با استاندار داشتیم که امیدواریم راهکاری سازنده برای اجرایی کردن پروژه پیدا شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: تشریفات قانونی نظیر تعیین مبلغ پروژه نهایی شده و هیچ مانعی ندارد و تنها مشکل اعتبار مالی آن است که بتوانیم برای عملیاتی کردن پروژه اقدام کنیم که با تلاش نماینده استان در مجلس خبرگان و استاندار عملی می‌شود.
احمدی گفت: نیازی که مردم به این پروژه دارند واقعاً احساس می‌شود که مسئولان عالی استان بر آن تأکید دارند که در این دو سال مصرانه پیگیر بوده‌ایم و هر بار عزم و اراده جدی‌تری برای پیگیری و عملیاتی کردن داشته‌ایم که با یاری خدا محقق خواهد شد.
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید