کشف 400 رشته دام غیرمجاز در صیدگاه بندرترکمن

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۸ بازدید

کشف 400 رشته دام غیرمجاز در صیدگاه بندرترکمن
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: 400 رشته دام غیرمجاز توسط یگان حفاظت شیلات گلستان کشف و ضبط شد
خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم کیخا پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یگان حفاظت شیلات گلستان که مشغول گشت مشترک با متصدی صیدگاه ترکمن بود، در این عملیات 7 عدد لنگر و 11 قطعه بچه ماهی خاویاری را نیز کشف و ضبط کرد و بچه ماهیان خاویاری کشف شده بعد از جدا سازی از دام به دریا رهاسازی شدند.
وی اظهار داشت: این عملیات توسط دو فروند شناور گلف یگان و یک فروند شناور 200 قوه اسب صیدگاه ترکمن و با هدف پاکسازی دریا از دامهای مفروش غیرمجاز در حوزه شرق صیدگاه ترکمن انجام شده است.
وی گفت: همچنین در عملیات دیگری که توسط نیروهای یگان حفاظت منابع شیلات گلستان انجام شد، یک فروند شناور 50 قوه اسب غیرمجاز در منطقه ممنوعه کانال خوزینی در خلیج گرگان شناسایی و متوقف کردند.
برگزاری همایش سراسری مدیران امور ماشین آلات بنیاد مسکن
حیدری ، رئیس حوزه مدیرکل و روابط عمومی بنیاد مسکن استان گلستان از میزبانی استان برای همایش سراسری مدیران امور ماشین آلات بنیاد مسکن خبر داد.

وی اظهار داشت: این همایش با حضور مسئولان کشوری در 4 و 5 بهمن ماه به میزبانی بنیاد مسکن استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مدیران امور ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از 31 استان کشور در این همایش حضور خواهند داشت و در خصوص فعالیتها و برنامه های آتی امور ماشین آلات بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

انتخاب طرح هادی روستای فاضل آباد شهرستان آزادشهر بعنوان طرح برتر

پروژه طرح هادی روستای فاضل آباد از توابع شهرستان آزادشهر به عنوان پروژه برتر استان از سوی معاونت عمران روستایی انتخاب و مستندات آن جهت انتخاب پروژه برتر در سطح کشور به دفتر مرکزی ارسال گردید .

شایان ذکراست در سالهای 87 و 90 روستاهای سوسرا و مرزبن شهرستان آزادشهر نیز از نظر اجرای طرح هادی حائز رتبه دوم کشوری شد.

آموزش اشتغال سه هزار مددجوی گلستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: بیش از 3 هزار نفراز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در 9 ماه نخست سال جاری از آموزش های اشتغال بهره مند شده اند.

جواد عینعلی اظهار داشت: در سالهای اخیر شعار کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت بوده و در همین راستا برنامه های مختلفی از جمله آموزش و توانمند سازی مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا یک هزار و 620 مددجو از توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای (آموزشهای بلند مدت) و 619 نفر از آموزش های کوتاه مدت بهره مند شده اند.

معرفی شش طرح دانش آموزی رامیان به جشنواره خوارزمی

همچنین در حاشیه این جلسه عنوان شد، شش طرح دانش آموزان شهرستان رامیان در چهاردهمین و دومین جشنواره جوان ونوجوان خوارزمی در مرحله استانی برگزیده شده و به کشوری ارسال شدند.

عناوین طرح های برگزیده شامل کف کش آکواریوم، اطوی لوله کشی، لباس غواصی ایمن، ازنفس فرشته، چراغ قوه آتش زا، چرخ نخ ریسی است که در رشته های مکانیک، ادبیات ، برق و الکترونیک شرکت کرده اند

دیدگاه خود را بیان کنید