61 تن بر میزان تولید آبزیان زنجان افزوده می‏شود

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

61 تن بر میزان تولید آبزیان زنجان افزوده می‏شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به تولید آبزیان استان زنجان گفت: 61 تن بر میزان تولید آبزیان استان افزوده می‏شود
نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با بهره‌برداری از طرح های در دست اقدام در بخش شیلات میزان آبزیان افزایش می‏یابد.
وی به طرح های توسعه ای شیلات اشاره کرد و افزود: طرح های توسعه بخش شیلات با دقت بررسی و با حمایت‏های لازم توسعه می‏یابد.
نهاوندی‌پور در مورد اشتغال زایی طرح‏های شیلات در دهه مبارک فجر، یادآور شد: در این طرح ها 27 نفر اشتغال‏زایی خواهد شد.
* در دهه مبارک فجر 22 طرح شیلاتی به بهره‌برداری خواهد رسید
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به طرح‌های بهره برداری در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر 22 طرح شیلاتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه طرح هایی که در دهه مبارک فجر به بهره‏برداری خواهد رسید میزان تولید آبزیان افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: افزایش 61 تنی بخش شیلات استان با توجه به طرح‏های دهه مبارک فجر تحقق می‏یابد.
*6 طرح در شهرستان زنجان مورد بهره‏برداری خواهد رسید
نهاوندی‌پور در مورد طرح‏های مختلف در دست بهره‏برداری در شهرستان‏های استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: 6 طرح در شهرستان زنجان مورد بهره‏برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان 5 طرح از مجموع طرح ها را مربوط به شهرستان ابهر عنوان کرد و اظهار داشت: 5 طرح نیز در شهرستان ماهنشان به بهره‏برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در شهرستان طارم نیز طرح های شیلات افتتاح خواهد شد، گفت: 5 طرح نیز در این شهرستان افتتاح خواهد شد.
* بهره‏برداری یک مزرعه شیلاتی در شهرستان ایجرود
نهاوندی‌پور از بهره‏برداری یک مزرعه شیلاتی در شهرستان ایجرود خبر داد و اظهار داشت: عمده این طرح‌ها پرورش ماهی قزل آلا در استخر های ذخیره آب کشاورزی و مزارع بتنی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افتتاح طرح های شیلات در دهه مبارک فجر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح‏ها توسعه بخش شیلات سرعت می‏گیرد

دیدگاه خود را بیان کنید