فراخوان همايش پرورش ماهيان سردابي

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۱۰۵ بازدید

فراخوان همايش پرورش ماهيان سردابي
واحد مرکزی خبر:فراخوان شرکت در دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی آغاز شد.
دبیر اجرایی دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی گفت این همایش با مشارکت 45 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشور و همکاری موسسه مرکزی تحقیقات شیلات ، استانداری و سازمان جهاد کشاورزی و برخی از دستگاه های چهارمحال و بختیاری 10 و 11 اردیبهشت سال آینده در شهرکرد برگزار می شود.
فرشاد زمانی شناسایی راهکارهای علمی توسعه ، تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر ماهیان سردابی بخصوص قزل آلا، ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات صاحب نظران ، جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی ، ایجاد اشتغال و شرایط بازاریابی ، بسته بندی و فرآوری مناسب ماهیان سردابی را از اهداف این همایش بیان کرد .
وی تغذیه و اصلاح نژاد ماهیان ، مهندسی آبزیان و فناوری های نوین ، صنایع جانبی و فرآوری ، ارزش غذایی و مصرف ، بهداشت ، پیشگیری و عوامل زیست محیطی ، توسعه صادرات ، سرمایه گذاری و اشتغال را از محورهای این همایش برشمرد و افزود : علاقه مندان به شرکت در این همایش تا پایان بهمن مهلت دارند مقالات خود به پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی www.sccwf2013.ir ارسال کنند.
دبیر اجرایی این همایش ملی افزود : برگزاری نمایشگاه و دوکارگاه واکسیناسیون ماهی ، مکانیزاسیون و افزایش بهره وری از دیگر برنامه های این همایش ملی است .
نخستین همایش ملی ماهیان سردابی کشور در سال1384 در شهر تنکابن برگزار شد .
چهار محال و بختیاری پنج سال پی در پی مقام نخست تولید و پرورش ماهیان سردابی را کسب کرده است

دیدگاه خود را بیان کنید