در هر شرایطی احداث سد گرین تعطیل نمی‌شود

یک‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۷ بازدید

در هر شرایطی احداث سد گرین تعطیل نمی‌شود
(ایسنا)_منطقه همدان، "علی محمد آزاد"، در آیین بهره برداری از فاز دوم کارخانه صنایع لبنی نهاوند افزود: با وجود تمامی فشارهایی که دشمنان بر نظام اسلامی وارد می‌کنند، پیشرفت‌های ایران در سطح دنیا چشمگیر است و همچنان در راه رسیدن به اهداف خود مقتدرانه حرکت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: همه تلاش‌ها و پیشرفت‌های کشور حاصل مقاومت مردم و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب است که یک قدم از اهداف انقلاب عقب نشینی نکرده‌اند و روز به روز انقلاب را به اهداف خود نزدیکتر می‌کنند.
وی با یادآوری اقدامات صورت گرفته دولت در بخش کشاورزی گفت: دولت در بخش کشاورزی فرصت‌های خوبی را بوجود آورده و چه در زمینه کشاورزی و چه در زمینه صنایع وابسته با کمترین کارمزد بیشترین وام را به کشاورزان پرداخت کرده که لازم است از این فرصت‌ها نهایت استفاده را انجام داد.
بهره‌برداری از سیستم دیجیتال صدا و سیما در نهاوند
سیستم دیجیتال شهرستان نهاوند با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
برای افتتاح این سیستم 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و شهروندان می‌توانند 18 شبکه استانی و برون مرزی جمهوری اسلامی را بر روی گیرنده‌های خود دریافت کنند.
افتتاح 67 طرح کشاورزی، فرهنگی و عمرانی
با حضور استاندار همدان 67 طرح کشاورزی، عمرانی و فرهنگی خدماتی در شهرستان نهاوند با اعتباری معادل 400 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
این طرحها شامل 50 طرح آبرسانی با اعتبار 229 میلیارد و 970 میلیون ریال ،هفت طرح آبیاری تحت فشار با اعتبار دو میلیارد و 796 میلیون ریال ،دو طرح توسعه شیلات با اعتبار هشت میلیارد و 450 میلیون ریال و چهار طرح احداث استخر به حجم چهار هزار و 995 متر مکعب با اعتبار 964 میلیون و 800 هزار ریال و یک طرح کتابخانه در شهر برزول و چند طرح دیگر است.
همچنین فاز دوم کارخانه صنایع لبنی نهاوند با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال روز پنج شنبه توسط استاندار به بهره برداری رسید .
این طرح در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع احداث شده که سالاانه 20 هزار و 100 تن انواع محصولات لبنی شامل شیر پاستوریزه، انواع پنیرو پنیر پیتزا، انواع ماست، دوغ و خامه قنادی تولید می‌کند.
با بهره برداری از فاز دوم این طرح 15 نفر به میزان اشتغالزایی آن افزوده شده و تعداد اشتغال آن به 55 نفر می رسد.
میزان کل سرمایه گذاری این طرح 91 میلیارد و 250 میلیون ریال بوده است که از این میزان 12 میلیارد و 500 میلیون ریال آن به صورت تسهیلات از محل صندوق توسعه کشاورزی تامین شده است .
بازدید از روند اجرایی سد گرین
استاندار همدان به منظور اطلاع از روند اجرایی سد گرین و پیشرفت این سد از این طرح عظیم در ادامه برنامه سفر به نهاوند، بازدید کرد.
در این بازدید آخرین مرحله آتش باری تونل آبگیر سد گرین با رمز "یا الله" و با دستور استاندار انجام شد.
استاندار همدان پس از بازدید از این سد گفت: در هر شرایطی کار تعطیل نمی شود و کار بزرگی که در حال انجام است به کمک خدا انجام خواهد شد.
آزاد ادامه داد: با ساخت سد گرین حرکت اقتصادی در منطقه انجام می شود و زحمات همه عوامل در ساخت این سد در نزد خداوند بی اجر و مزد نخواهد بود.
وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری مبنی بر عبور به سلامت ملت ایران از پیچ تاریخی، اظهار کرد: این سخن به همه خدمتگزاران مردم امید و خودباوری مضاعف می‌دهد تا با تلاش مضاعف، کارها انجام شود.
آزاد تصریح کرد: سدگرین بزرگترین سد مخزنی غرب کشور است که شهریور سال 91 توسط معاون رییس جمهور کلنگ زنی شد و در حال حاضر از 15 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

دیدگاه خود را بیان کنید