ترميم دريچه مكانيكال پرورش ميگو رود حله با 450ميلييون تومان اعتبار

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۴۲ بازدید


خبرنگار مهر، ابراهيم بشارلو صبح پنجشنبه در نشست كميته برنامه‌ريزي شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اهداف اداره شيلات و ايجاد زيرساخت هاي لازم توانسته ايم زمين هاي لم يزرعي كه امكان هيچ نوع كشاورزي در آن وجود نداشت را زير كشت ميگو برده كه اين امر باعث بالاتر رفتن توليد و اشتغال‌زايي در اين بخش شده است.
وی با اشاره به پروژه‌هاي شيلات در گناوه افزود: يكي از اين پروژه‌ها انتقال خط لوله آب 26.5 كيلومتري به مركز تكثير رود حله است و با توجه به عدم تخصيص اعتبار و با هزينه پيمانكار پيشرفت فيزيكي 100 در صد را شاهد هستيم.
رئیس اداره فني عمراني شيلات استان بوشهر ادامه داد: ترميم دريچه مكانيكال پرورش ميگو رود حله با 450ميلييون تومان اعتبار پيشرفت 50 درصدي آن را شاهد هستيم. احداث كانال انحرافي رود شور و تكميل داك حفاظت رود شور نيز از ديگر پروژه‌هاي شهرستان عنوان كرد.
بشارلو افزود: جمع كل اعتباري كه براي تكميل پروژه‌هاي شهرستان گناوه لازم است پنج ميلييارد و 100میلیون تومان است كه تاكنون حدود سه ميليارد و 800 میلیون تومان مطالبه شده است.
وی در پایان گفت: اميد است با تبادل موافقت‌نامه در سال 92 تكميل همين پروژه‌ها را در اولويت كاري قرار بدهيم.
فرماندار شهرستان گناوه نیز در این نشست اظهار داشت: شيلات يكي از محورهاي توسعه در استان است و بخش زيادي از مردم استان از اين راه امرار معاش مي كنند.
غلامعلی حبیبی‌منش افزود: شيلات در دو بخش توليد و اشتغال حائز اهميت است و با توجه به شرايط حاكم بر كشور و عدم تخصيص اعتبارات باز هم شاهد پيشرفت پرو‍ژهاي در دست اقدام هستيم.
وی با اشاره به تصميم دولت در اولويت به اتمام رساندن پروژه‌هاي نيمه تمام، تاكيد كرد: مسئولان ادارات بايد با ديد كارشناسي و براي رفع مشكلات موجود، پيشنهاد خود را در خصوص جابجايي اعتبار پروژه‌ها براي اتمام برخي از آنها هر چه سريع‌تر به فرمانداري اعلام كنند.
فرماندار گناوه تصریح کرد: پروژه‌هاي عمراني مطالباتي، نيمه تمام و طرح‌ها و پروژه‌هاي جديد براي سال آينده را به صورت مكتوب به فرمانداري ارسال كرده تا در اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي سال 92 براي تخصيص اعتبار قرار گيرد

دیدگاه خود را بیان کنید