راه‌اندازی سایت نمایشگاهی آبزیان در شیراز

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۴۹ بازدید


جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: راه‌اندازی سایت نمایشگاهی آبزیان در شیراز زمان‌بر است و احداث این سایت در زمینی به مساحت پنج هکتار و در 150 غرفه مقدمات بسیاری را نیاز دارد.
وی افزود: بنا داریم در کنار این سایت رستوران و آکواریوم‌های بزرگ نیز احداث و راه‌اندازی شود که تمام این موارد را در سال آتی پیگیری می‌کنیم.
جعفری همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس، استقرار وانت‌بارهای عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در نوروز را با مجوز قانونی و در مکان‌هایی مشخص ذکر کرد و افزود: این وانت‌بارها با فروشندگان سیار غیرمجاز تفاوت دارند و در مکان‌های مجاز و با رعایت موارد مرتبط آلودگی صوتی کار می‌کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که فروشندگان سیار با خودرو در کنار تندرو و کندرو اقدام به فروش کالا کنند هم به کسب و کار فروشندگان مجاز که مالیات و عوارض می‌پردازند لطمه می‌زنند و هم بنابر قوانین ترافیکی با آنها برخورد می‌شود.
جعفری تصریح کرد: شهرداری وظیفه جریمه کردن این خودروها را ندارد و ما نمی‌توانیم به جای پلیس راهور کار کنیم.
*راه‌اندازی 20 بازارچه نوروزی در شیراز
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز تصریح کرد: 20 بازارچه ارزاق عمومی و کالاهای ضروری در نوروز به مردم شیراز خدمات ارائه می‌دهند.
وی افزود: گشت‌های نوروزی این سازمان بر قیمت و کیفیت اقلام و تکریم مشتریان نظارت جدی می‌کنند.
جعفری اضافه کرد: نوروز امسال شش بازارچه موقت نیز دایر می‌شود و از کشاورزان دعوت کرده‌ایم محصولات باغی و صیفی را بدون واسطه به دست شهروندان برسانند.
راه‌اندازی غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات شیراز در محل‌های اسکان و تردد مسافران نوروزی دیگر موردی بود که وی ذیل اقدامات سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.
*عرضه یخ بهداشتی در نوروز
جعفری افزود: نوروز امسال برای نخستین بار جایگاه‌هایی به عنوان کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی تولید شده با آب بهداشتی و معدنی دایر می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: محصولات در این بازارچه‌ها با نرخ 10 تا 15 درصد زیر نرخ بازار آزاد به دست شهروندان می‌رسد

دیدگاه خود را بیان کنید