بستر توسعه صنعت شیلات در لرستان وجود دارد

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۶ بازدید


خبرنگار مهر، ایرج عبدی ظهر دوشنبه در نشست با رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی لرستان خواستار توجه به صنعت شیلات در استان شد و اظهار داشت: در حال حاضر استان لرستان مقام نخست کشور را در زمینه تولید ماهی سردآبی در استان های غیرساحلی در اختیار دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیتهای موجود در این زمینه نهایت استفاده را برد، بیان داشت: باید با فراهم آوردن زمینه بهره برداری از طرح های در دست اجرا در این حوزه در راستای افزایش میزان تولید آبزیان در استان گام برداشت.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار مورد نیار برای بهره برداری از مجتمع پرورش ماهی منطقه سپیدشت شد.
عبدی در ادامه سخنان خود به دیگر مطالبات مردم در بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: راه اندازی و فعال سازی مجتمع کشت و صنعت دامپروری استان یکی از خواسته های به حق مردم است که توسط نمایندگان در حال پیگیری است.
وی همچنین از پیگیری برای راه اندازی مجتمع گلخانه ای دیناروند، تخصیص اعتبار برای تکمیل و راه اندازی ایستگاههای پمپاژ آب، افزایش سهمیه آب کشاورزی و باغات با هماهنگی وزارت نیرو خبر داد

دیدگاه خود را بیان کنید