حمایت از پرورش‌دهندگان ماهی در راستای توسعه آبزی‌پروری

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۶ بازدید

حمایت از پرورش‌دهندگان ماهی در راستای توسعه آبزی‌پروری
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: حمایت از پرورش‌دهندگان ماهی در منطقه گامی بلند در راستای توسعه آبزی‌پروری است
محمود آیین بعد از ظهر امروز اظهار داشت: تعداد 300 هزار قطعه بچه‌ماهی گرمابی به منظور حمایت از پرورش‌دهندگان و توسعه آبزی‌پروری در این منطقه با استفاده از اعتبارات دولتی خریداری شده است.
وی بیان داشت: بچه‌ماهی خریداری شده تا زمان توزیع بین بهره‌برداران در استخرهای حد واسط واقع در مرکز تکثیر ماهیان گرمابی و سایر آبزیان شهرستان عنبرآباد نگهداری می‌شوند
آیین زمان توزیع بچه‌ماهی را اسفند ماه سال جاری ذکر و تصریح کرد: نگهداری از این بچه‌ماهی‌ها با نظارت کارشناسان شیلات و انجام اقدامات مدیریتی، بهداشتی و تغذیه‌ای صورت می‌گیرد.

آیین عنوان کرد: ماهی‌دار کردن استخرهای ذخیره آب کشاورزی گامی بلند در راستای افزایش درآمد کشاورزان، افزایش عملکرد محصولات کشاورزی، استفاده بهینه از منابع آبی، توسعه آبزی‌پروری و همچنین تولید محصولات ارگانیک است.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در این راستا کارشناسان شیلات آماده هرگونه همکاری، مشاوره و راهنمایی متقاضیان هستند.
منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید