احداث جایگاه سوخت در بندر صیادی آبادان

چهار‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

احداث جایگاه سوخت در بندر صیادی آبادان
رئیس اداره شیلات آبادان از احداث جایگاه سوخت در بندر صیادی این شهر خبر داد.
حسن هلالات امروز در آبادان از احداث جایگاه سوخت در بندر صیادی این شهر خبر داد و اظهار داشت: این جایگاه با مشارکت تعاونی صیادی به عنوان بخش خصوصی در محل بندر صیادی آبادان واقع در جنب بازار ماهی فروشان ایجاد شده است.
رئیس اداره شیلات آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: این جایگاه به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی ساخت بندر صیادی آبادان چند سالی است که به دلیل پرداخت نشدن اعتبارات مصوب شده به دلیل بحرانی‌ها مالی کشور راکد مانده بود تصریح کرد: در زمان حاضر این طرح به طور مجدد کلید خورده و پیمانکار طرح نیز به تجهیز کارگاه در محل اجرای پروژه پرداخته است.

این مسئول اضافه کرد: اینکه ردیف اعتباری ساخت بندر صیادی ملی است به آن معنا نیست که ما از پیگیری و انجام کار شانه خالی کرده‌ایم و آن را بر عهده مرکز نهاده‌ایم بلکه ما نیز پا به پای مرکزنشینان به دنبال تحقق بند بند تعهدات سازمان شیلات در منطقه هستیم.

هلالات، از ساخت بندر صیادی به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای صیادان منطقه نام برد و یادآور شد: هنگامی که کلنگ این طرح به زمین زده شد، طرح همچون سایر پروژه‌ها با کمبود تامین منابع مالی و تجهیزاتی مورد نیاز به دلیل تورم و تحریم‌ها مواجه شد.

به گفته وی، در زمان حاضر بار دیگر این پروژه فعال شده است و امید می‌رود تا با توجه به کاهش تورم در کشور و رفع تحریم‌ها هر چه زودتر شاهد تامین منابع مالی و تجهیزات برای ساخت بندر صیادی آبادان باشیم
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید