طرح توسعه کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرکرد افتتاح شد

چهار‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۴ بازدید

طرح توسعه کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرکرد افتتاح شد
طرح توسعه کارخانه تولید خوراک دام و طیور و آبزیان شهرکرد با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.
طرح توسعه کارخانه خوراک آبزیان شهرکرد پیش از ظهر چهارشنبه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.
رئیس جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این پروژه با بیان اینکه این پروژه از سال 85 احداث آن آغاز شده است، تاکید کرد: فاز اولیه این کارخانه در تولید خورک آبزیان و خوراک دام فعال شده است.

رستم غیبی عنوان کرد: با توجه به نیاز بازار و با کیفت بودن محصولات این کارخانه طرح توسعه ای این کارخانه مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: طرح توسعه ای این کارخانه با تسهیلات بانکی و آورده خود متقاضی انجام شده است که هم اکنون تولید این کارخانه به بیش از 35 هزار تن رسیده است.

اعتبار قابل توجه ای برای توسعه طرح های کشاورزی در نظر گرفته شده است

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با بیان اینکه حدود 10 درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای توسعه و اجرای طرح های کشاورزی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: توسعه کشاورزی توسعه دیگر بخش ها را در پی دارد.

محمود حجتی بیان کرد: کشاورزی مهمترین بخش توسعه یک جامعه به شمار می رود و دولت نیز برنامه های ویژه ای برای توسعه حوزه کشاورزی در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: هم اکنون دولت اعتبار قابل توجه ای برای توسعه بخش کشاورزی در نظر گرفته است
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید