گلایه مردم استان بوشهر از بالا بودن قیمت آبزیان

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

گلایه مردم استان بوشهر از بالا بودن قیمت آبزیان
امام جمعه بوشهر گفت: مردم این استان از قیمت‌های نامناسب و بالای آبزیان گله‌مند هستند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر مسجد را یک هدیه الهی دانست و اظهار کرد: نیاز است که همه مردم حرمت مساجد را نگه داشته و در این اماکن حضور پرشوری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: پنجشنبه روز جهانی مساجد نام‌گذاری شده است زیرا 45 سال پیش در چنین روزی مسجد الاقصی توسط رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده شده است.

وی متذکر شد: نمازهای جماعت در مساجد باید به امامت روحانی برگزار شود و در برخی مساجد دیده شده نماز جماعت برپا نمی‌شود که می‌طلبد مسئولان و هیئت امنای مساجد در این زمینه فعالیت بیشتری انجام دهند تا شاهد حضوری پرشور در مساجد باشیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به گرانی قیمت میگو در بوشهر ابراز داشت: مردم این استان از قیمت‌های نامناسب و بالای آبزیان گله‌مند هستند و طی مراجعه‌های فراوان نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند و ضروری است که قیمت آبزیان در استان بوشهر ساماندهی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: در بعضی از استان‌ها قیمت میگو ارزان‌تر از بوشهر است و با توجه به اینکه استان ما یک استان ساحلی است مسئولان با تدبیر مناسب دراین زمینه تصمیم‌گیری کنند تا حداقل قیمت‌ها با استان‌های دیگر یکسان باشد و مردم با قیمت مناسب این محصول را خریداری کنند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران متعهد و تلاش‌گر نهایت تلاش و درایت برای اصلاح امور اخبار را منعکس و نقش حساس و کلیدی خود در جامعه ایفا کنند.

وی در پایان با زنده نگه داشتن یاد شهدای خبرنگار از خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در توسعه دارند و باید به آنها بیش از پیش بها داده شود
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید