نمایشگاه کشاورزی و صنعت مرغداری وشیلات در همدان برپا می‌شود

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۲ بازدید

نمایشگاه کشاورزی و صنعت مرغداری وشیلات در همدان برپا می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برپایی «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ماشین آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و کشت‌های گلخانه‌ای و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات» در همدان خبر داد.
به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های استان، حسین الماسی اظهار داشت: نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و صنعت مرغداری از دوشنبه 27 مرداد ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های همدان برپا خواهد بود
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در یازدهمین و نهمین گام از برگزاری خود در استان همدان مفتخر به میزبانی 110 واحد فعال کشوری در این حوزه از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، چهار محال و بختیاری، البرز، زنجان، همدان و نمایندگان محصولات 13 کشور خارجی است.

الماسی تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی افزون بر 14 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی طی 4 روز از ساعت 16:30 تا 21:30 میزبان قدوم صاحبان صنایع، متخصصان، کارشناسان و فعالان این حوزه از سراسر کشور خواهد بود.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی همواره با این هدف بوده است که بتوانیم انرژی، ظرفیت، استعدادها و نعمت‌های گسترده خدادادی در این سرزمین پهناور را در سایه نیروهای متخصص و فنی را نمایان سازیم.
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید