بحران آب با امضای تفاهمنامه بین وزارت نیرو و مدیریت کشاورزی برطرف می‌شود

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۸ بازدید

بحران آب با امضای تفاهمنامه بین وزارت نیرو و مدیریت کشاورزی برطرف می‌شود
معاون معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بحران آب و کمبود آن با برنامه هایی که تفاهمنامه آن بین وزارت نیرو و مدیریت کشاورزی به امضا رسیده، برطرف می شود.
محمد علی جوادی با حضور در مراسم تقدیر و تشکر از رضا سیار به پاس هشت سال خدمت و معارفه محمدرضا طلایی در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شده بود‏، گفت: دولت یازدهم با انبوهی از مشکلات سکان دولت را بر عهده گرفت و فقط در بودجه سال گذشته، 60 هزار میلیارد تومان کسری داشته‌ایم و بدهی انبوهی که به پیمانکاران وجود داشت
به گفته وی‏، دولت در ابتدای کار موفق شد در سال 92، بودجه را اصلاح و با هماهنگی با مجلس مصوبه بودجه را اخذ کند و با گذشت سالیان بودجه سال 93 طبق تاریخ معین تحویل نمایندگان مجلس داد.

جوادی برای حل مشکل تولید و اشتغال و رونق اقتصادی ابراز امیدواری کرد و برای رفع چالش های موجود حمایت و همکاری تمام مدیران را خواستار شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در سیاست های ابلاغی برای اقتصادی مقاومتی برای بخش کشاورزی و تولید در تمام زمینه ها به خصوص تولید داخلی بخش ویژه ای دیده شده است و در مراحل اولیه اجرایی اقتصاد مقاومتی موفق شدیم در تولید برخی محصولات کشاورزی به خودکفایی برسیم.

وی افزود: دولت موفق شد با خرید تضمینی محصولات کشاورزی، راندمان تولید را بالا ببرد و امید است که مثل گذشته تا پنج سال آینده به خودکفایی برخی محصولات کشاورزی برسیم.

جوادی افزود: یکی از طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی‏، طرح 550 هکتاری آب و خاک مزارع خوزستان است که برای سه سال از صندوق توسعه ملی واگذار می‌شود و در پایان نیز 10 درصد تولیدات کشاورزی افزایش می‌یابد و همچنین 300 هزار شغل ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: با ساماندهی 107 هزار هکتار از شالیزارهای شمال‏، تولید بیشترین میزان شیلات در داخل کشور به دو برابر خواهد رسید.

به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی، بحران آب و کمبود آن با برنامه هایی که تفاهم نامه آن بین وزارت نیرو و مدیریت کشاورزی به امضا رسیده است، برطرف می‌شود.

جوادی با توصیف ویژگی‌های یک مدیر خوب گفت: در جهاد کشاورزی استان، مدیر باید حاکمیت اخلاق داشته باشد و از مدیر جدید می‌خواهیم که در سیطره‌ای که دارید حکومت اخلاق را ترویج کنید‏ همچنین بزرگترین سرمایه ما نیروی انسانی است و باید به این سرمایه خود افتخار کرده و تلاش کنیم روز به روز این سرمایه تقویت شود
منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه خود را بیان کنید