850 کیلوگرم کوسه صید شده غیرمجاز در هرمزگان کشف شد

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۳۹ بازدید


خبرگزاری مهر، احمد دستیار از برخود جدی تر با متخلفین و صیادان غیر مجاز در سه ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: در سه ماه اول امسال بیش از شش هزار و 600 مورد بازرسی و بازدید توسط یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان هرمزگان در دریا و ساحل این استان صورت صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: توقیف سه فروند شناور صیادی متخلف کلاس لنج در آبهای جاسک و قشم در سه ماه اول سال 92 از نتایج این میزان بازرسی یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان بوده است.
جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان هرمزگان در رابطه با کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در این مدت گفت: کشف بیش از 850 کیلوگرم کوسه صید شده غیر مجاز، بالغ بر 3300 کیلوگرم ماهی مخلوط، 9عدد لنگر غیرمجاز، 40 طاقه تور گوشتگیر و 80 طاقه تور گوشت گیر مونو فلامنت از کشفیات این یگان در سه ماه اول سال جاری بوده است.
وی اظهار داشت: این یگان توانسته بیش از پنج هزار و 600 ساعت گشت را با مجموع 13 هزار و 733 نفر ساعت در سواحل استان هرمزگان به انجام برساند که این میزان گشت در دریا بیش از چهار هزار و 570 نفر ساعت بوده است.
جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان هرمزگان در پایان متهمین باز داشت شده در این مدت را 10 نفر عنوان کرد و افزود: امیدواریم جامعه صیادی استان هرمزگان با همکاری و یاری بیش از پیش خود ما را در کاهش برخوردهای قهری یاری کنند

دیدگاه خود را بیان کنید