لزوم تفکیک اسکله تجاری و صیادی در بندر کنگان

سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

لزوم تفکیک اسکله تجاری و صیادی در بندر کنگان
تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و در چند سال اخیر در مسیر توسعه پایدار حرکت کرده است.
وی افزود: اسکله بندر کنگان از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین اسکله‌ها و بنادر در استان است و باید برای تقویت این اسکله اهتمام ورزیم.
فرماندار کنگان بر لزوم تفکیک اسکله تجاری و صیادی در بندر کنگان تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان کنگان دارای ظرفیت بالقوه‌ای در تجارت و صید و صیادی است و معیشت زندگی مردم این شهرستان بیشتر از طریق دریا صورت می‌گیرد.
تبرکی تصریح کرد: اقدامات مهم و ارزشمندی در زمینه توسعه اسکله در بندر کنگان صورت گرفته و جداسازی و تفکیک اسکله صیادی و تجاری لازم است که انجام شود.
وی عنوان کرد: اسکله دو منظوره کنگان که هم شناورهای صیادی و هم شناورهای سفاری در آن پهلو می‌گیرند به هیچ وجه پاسخگوی لنجداران نیست و باید راهکاری برای تفکیک اسکله صیادی و سفاری فراهم شود.
فرماندار کنگان یادآور شد: باید در راستای رفع نیازهای مردم کنگان اهتمام ورزیم و به‌ویژه در حوزه توسعه بندر و بهبود وضعیت اسکله نیز باید نهایت توان خود را به کار گیریم.
تبرکی گفت: استاندار بوشهر اهتمام خاصی برای بهبود وضعیت اسکله و بندر کنگان دارد و از سایر مسئولان مربوطه نیز انتظار داریم در این مسیر توان خود را به کار گیرند

دیدگاه خود را بیان کنید