ساحل‌نشینان جویای کار در میناب نیاز به مجوز صیادی دارند

سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۶ بازدید


خبرنگار مهر، محمد اکرامی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی اشتغال در میناب که با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رئیس اداره شیلات و بخشداران مرکزی و بندزرک در محل دفتر وی برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر ضرورت واگذاری مجوز صیادی به ساحل‌نشینان جویای کار تاکید کرد و از بخشداران خواست از بین متقاضیان ثبت نام کننده، افراد واجد الشرایط را با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای ساحل‌نشین شناسایی کنند.
وی در ادامه بر استعلام لیست متقاضیان ثبت نام کننده از مراجع ذیربط برای تایید شاغل نبودن آنها تاکید کرد و افزود: لیست سریعا به ادارات مربوطه برای تایید نهایی ارسال شود.
در ادامه رضا شهیدیان بخشدار مرکزی، تعداد متقاضیان شناسایی شده این بخش را 207 نفر اعلام و افزود: این افراد از روستاهای دهو،مازغ بالا،مازغ پایین،تیاب و کلاهی بوده که بایستی افراد واجدالشرایط را از بین آنها پالایش کرد.
در ادامه امید ذاکری خواهان بخشدار بندزرک نیز، تعداد متقاضیان شناسایی شده این بخش را 59 نفر اعلام و افزود: این افراد از روستاهای کرگان، بندزرک، کهنه شهر و کولغ کاشی بوده که بایستی افراد واجدالشرایط را از بین آنها پالایش کرد.
لیراوی رئیس اداره شیلات شهرستان خاطرنشان کرد: تاکنون 111 نفر به شیلات مراجعه، تشکیل پرونده داده و اکنون لیست برای استعلام به دستگاه‌های مربوطه ارسال خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید