نمایشگاه دام طیور و آبزیان در اردبیل گشایش یافت

پنج‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

نمایشگاه دام طیور و آبزیان در اردبیل گشایش یافت
خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم گشایش این نمایشگاه که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی اظهار داشت: دهمین نمایشگاه نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، دام و طیور از امروز تا 13 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در حال برگزاری است.
مرتضی شرافتی تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه از 13 استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل، خوزستان، استان مرکزی، مازندران، همدان، قزوین، گلستان، البرز و کرمانشاه حاضر شدند و جدیدترین تولیدات خود را عرضه کردند.
وی خاطر نشان کرد:‌ در این نمایشگاه 47 غرفه برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی فراهم شده تا محصولات قابل عرضه خود را به نمایش بگذارند.
شرافتی این محصولات را شامل تراکتور سبک و سنگین، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، خاک‌ورزی، کود پاش، تجهیزات آبیاری مدرن، حوزه دام، طیور و بذر و خوراک مورد نیاز طیور و آبزیان به همراه باسکول‌های دیجیتالی و تجهیزات مدرن کشت و صنعت به نمایش گذاشتند تا علاقمندان بتوانند از این فرصت برای خرید و مشاهده فناوری‌های جدید استفاده کنند.
این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 شب برای بازدید علاقمندان در نظر گرفته شده که امیدواریم هموطنان بتوانند فرصت حضور و دیدن این نمایشگاه را پیدا کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش کشاورزی از اولویت‌های اصلی توسعه استان است، توجه به این بخش می‌تواند بسیاری از کاستی‌ها را برطرف کرده و زمینه یک تحول و تحرک جدی را فراهم آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزاری این نمایشگاه‌ها را در تبادل اطلاعات و ارتباطات نوین بسیار مؤثر برشمرد و یادآور شد: انتظار ما این است که این نمایشگاه فرصتی عظیم برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی فراهم آورد تا محصولات متنوع خود را بهتر و مطلوب‌تر عرضه کنند

دیدگاه خود را بیان کنید