لزوم رفع مشکلات صیادان و توسعه اسکله‌های صیادی در استان بوشهر

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۰ بازدید


جمیری در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با دیدار خود با معاون وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور، اظهار داشت: در این دیدار به برخی از مشکلات صیادان استان بوشهر اشاره و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدیم.
وی بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات صیادان استان تأکید کرد و اظهار داشت: اسکله های صیادی در استان بوشهر باید توسعه یافته و مشکلات صیادان نیز بهبود یابد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات در سطح جهانی و ملی اظهار داشت: شیلات استان بوشهر در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است بنابراین باید توجه بیشتری به آن شود.
وی با اشاره به اهمیت تولیدات کشاورزی و همچنین غذاهای دریایی در سبد غذایی جامعه، خاطرنشان کرد: در عرصه پرورش میگو استان بوشهر بسیار فعال است و فعالان این عرصه نیازمند به حمایت و پشتیبانی بیشتری هستند.
جمیری به تبادل نظر در خصوص چگونگی رفع مشکلات صیادان پرداخت، و تأکید کرد: اسکله‌های صیادی در استان بوشهر باید توسعه یافته و مشکلات صیادان نیز بهبود یابند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودها و نواقص شیلات استان بوشهر، به گزارش عملکردی از شیلات استان پرداخت، و خاطر نشان کرد: موضوع لایروبی خورها در حوزه بوشهر، گناوه، دیلم، ریگ، امام حسن و خارگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت

دیدگاه خود را بیان کنید