احداث بزرگترین آکواریوم کشور در اصفهان

چهار‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۰ بازدید


ساکتی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: احداث آکواریوم 3 هزار مترمربعی، باغ خزندگان، تکمیل باغ پروانه‌ها، تله‌سیژ و باغ پرندگان مجموعه کوچک گردشگری در ناژوان را به یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر اصفهان تبدیل می‎کند.
وی با بیان اینکه این مجموعه از آکواریوم‎های پنج تا 10 متری تشکیل شده و انواع ماهیان و آبزیان آب‌های شور و شیرین دنیا در آن استفاده می‎شود، تا در معرض دید افراد قرار بگیرد، اضافه کرد: طرح بزرگترین آکواریوم جهان نیز توسط پیمانکاری از کشور ترکیه در اصفهان اجرایی می‎شود.
مدیر طرح ساماندهی نا‍ژوان تصریح کرد: در این پارک از پارک‎های موجود در کشور‌های مالزی و سنگاپور الگو‌برداری شده و فاز نخست پارک تنها برای کودکان پیش‌بینی شده است، اما در آینده به سبب جذابیت فراوانی که بازی‎های آبی با خود به همراه دارد، برای بانوان و آقایان نیز پارک آبی احداث می‎شود.
وی افزود: این آکواریوم در مساحت 3 هزار مترمربع در کنار مجموعه‌های دیگر نا‍ژوان احداث می‎شود.
ساکتی تاکید کرد: بزرگترین آکواریوم کشور با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان تا 16 ماه آینده در ناژوان به بهره‌برداری می‎رسد.
وی با تاکید بر اینکه تمام دیدنی‎های در نظر گرفته شده برای منطقه ناژوان در کنار یکدیگر احداث می‎شوند تا گردشگران با ورود به این منطقه بتوانند به راحتی یک روز را در این منطقه سپری کنند، ادامه داد: همچنین از امکانات موجود در کوتاه‌ترین زمان بهترین استفاده را ببرند

دیدگاه خود را بیان کنید