تاکید دولت بر اجرایی شدن اتصال فارس به دريا

سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

تاکید دولت بر اجرایی شدن اتصال فارس به دريا
نمايندهشيراز در مجلس از رايزني گسترده اعضاي مجمع نمايندگان فارس با ساير نمايندگان مجلس و دولت‌مردان براي جلب نظرات موافق و تسريع در اجرايي شدن اين طرح و همراه شدن بسياري از نمايندگان مجلس با اين مصوبه طي ديروز و روزهاي گذشته خبرداد.
به گزارش جنوب نیوز، جعفر قادري در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: خوشبختانه در اين موضوع تمام نمايندگان فارس همدل بوده و روز گذشته از فرصت حضور تعدادي از اعضاي كابينه و رئيس‌جمهور استفاده مطلوب كردند
وي با يادآوري اينكه روز گذشته رايزني‌هاي مطلوبي با اعضاي دولت و شخص دكتر روحاني انجام شد، از تاكيد دولت تدبير و اميد براي اجرايي كردن مصوبه اتصال فارس به خليج فارس و توجيه بسياري از نمايندگان مخالف اجراي اين طرح خبرداد.
قادري تصريح كرد: بسياري از نمايندگان امضا كننده نامه درخواست توقف مصوبه اتصال فارس به خليج فارس، پس از آنكه توسط نمايندگان فارس در خصوص آثار مثبت و پيشينه اين مصوبه، توجيه شدند و اگر اكنون اقدام به جمع‌آوري امضا از موافقان شود، تعداد بسيار بيشتر از افراد مخالف خواهد بود.
نمايندهمردم شيراز در مجلس شورای اسلامی همچنين گفت: فضاي بين نمايندگان فارس و هرمزگان نيز كه طي روزهاي گذشته، فضايي تقابلي بود اكنون به سمت كاهش تضادها تغيير كرده و بيشتر بزرگان مجلس شوراي اسلامي در تماس با نمايندگان هرمزگان سعي بر آن دارند كه آنان را قانع كنند كه اجراي اين طرح به نفع هر دو استان بوده و هيچ يك از اجراي آن متضرر نمي‌شوند.
تعامل مجمع نمايندگان فارس با استاندار در بهترين سطح است
قادري همچنين از برگزاري اولين جلسه مشترك بين اعضاي مجمع نمايندگان و استاندار فارس، ديروز در محل مجلس خبرداد و گفت: در اين جلسه كه حدود يك ساعت و نيم به‌طول انجاميد، فضاي دوستانه و كاري حاكم بود.
وي گفت: در اين جلسه قرار شد جلسات منظمي برگزار و تا قبل از ارسال بودجه، هماهنگي‌هاي لازم انجام و نشست‌هاي مشتركي با وزرا برگزار شود.
قادري با تصريح اينكه استاندار فارس نيز بر همراهي و همكاري با نمايندگان تاكيد داشت، گفت: اولويت‌هاي مد نظر شامل استفاده از ظرفيت بخشي خصوصي در توسعه استان، توجه به مسايل كلان استان و توازن منطقه‌اي، تعامل و همراهي استاندار با نمايندگان و بالعكس، استفاده از ظرفيت مجمع در پيگيري‌ها، حضور استاندار در شهرستان‌ها و محوريت نماينده محترم ولي فقيه در استان، ايجاد ساختارهاي مناسب براي كار بيشتر و افزايش سعه صدر و تحمل يكديگر

دیدگاه خود را بیان کنید