برگزاري نمايشگاه صنايع دريايي در کيش

چهار‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۵ بازدید

برگزاري نمايشگاه صنايع دريايي در کيش
واحد مرکزی خبر:ششمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران همزمان با پانزدهمین همایش صنایع دریایی در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.
بیش از 120 شرکت داخلی و نمایندگی های خارجی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، امارات متحده عربی، ترکیه، فرانسه، چین، پاکستان، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا در این همایش حضور دارند.
این شرکت ها در زمینه های بنادر و دریانوردی ، ساخت و تعمیر شناور ، صنایع فراساحل و تکنولوژی آبهای عمیق، صنایع دریایی و دفاعی، ساخت و تأمین تجهیزات دریایی، خدمات دریایی و بندری، مشاوره و مهندسی، آموزش و تحقیقات، اقتصاد دریا ،تولیدات و خدمات دریایی و بندری ، مشاوره و مهندسی، آموزش و تحقیقات و اقتصاد دریا تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند .
ششمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع سالن سر پوشیده و 500 متر مربع فضای باز آماده بازدید علاقه مندان است .
در حاشیه این نمایشگاه برنامه های دیگری چون پانزدهمین همایش صنایع دریایی، گشت دریایی ویژه بازدید متخصصین از سکوهای نفتی همجوار، مسابقه جت اسکی و قایق های تندرو و کارگاه های آموزشی و تخصصی شرکت ها نیز برگزار می شود.
دبیر پانزدهمین همایش صنایع دریایی گفت: در این دوره 547 مقاله در حوزه های مختلف علوم، صنایع و فعالیت های دریایی دریافت شد که بالاترین تعداد مقالات دریافتی در 15 دوره همایش محسوب می شود.
آقای سیف افزود:حدود 100 داور این تعداد مقاله را بررسی کردند که در این میان ، 306 مقاله پذیرش و حدود 40 مقاله طی 2 روز برگزاری همایش ارائه خواهد شد.
دبیر پانزدهمین همایش صنایع دریایی از برگزاری پانل تخصصی «چالش ها و راهکارهای بهبود صنایع دریایی» در مراسم افتتاحیه خبر داد و گفت: این پنل در سطح معاونان وزرا و مدیران عامل شرکت های بزرگ کشتی سازی و کشتیرانی و در قالب مجموعه سخنرانی ارائه خواهد شد .
آقای سیف با پیش بینی حضور 600 تا 700 تن از کارشناسان و فعالان دریایی کشور در همایش صنایع دریایی گفت: برای استفاده بهتر از این گردهمایی بزرگ، جلسات کمیته های تخصصی انجمن مهندسی دریایی ایران برگزار خواهد شد که هر یک از کمیته ها برنامه های خاصی را برای جلسات خود طراحی کرده اند.
وی همچنین از هماهنگی برای حضور رئیس انجمن کشتی سازی ژاپن و متخصصان از انگلستان در این دوره همایش خبر داد.
ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران از امروز تا 10 آبان در نمایشگاه بین المللی کیش افتتاح خواهد شد

دیدگاه خود را بیان کنید