شناورهای صیادی و تجاری حق خروج از اسکله ندارند

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۷ بازدید


خبرنگار مهر، علی بحرانی بعدازظهر جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دیر اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه شاهد بارندگی و ورزش تندباد در سطح استان خواهیم بود.
وی افزود: بر اساس این سامانه احتمال آب گرفتگی معابر شهری و روستایی خواهیم بود که باید با تدابیر و تمهیدات لازم برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از جاری شدن سیل و طوفان شدید به‌ویژه در نقاط آسیب‌پذیر شهری و روستایی آمادگی کامل داشته باشیم.
فرماندار دیر خاطرنشان ساخت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد حوادث با آمادگی کامل نیروهای زیرمجموعه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مربوط در شهرستان را آماده کنند.
فرمانداردیر یادآورشد: ماموریت ومرخصی کلیه مدیران اجرایی ونیروهای زیرمجموعه طی روزهای آینده لغو وباید حضورفعال درشهرستان داشته باشند و دستگاه‌های جهاد کشاورزی، شیلات، بندر و دهیاران آمادگی شهروندان را طی روزهای آینده برای مقابله با حوادث احتمالی را بالا ببرند.
وی اضافه کرد: اداره بندر و شیلات به همه صیادان و دریانوردان در خصوص وضعیت جوی در روز آینده اطلاع‌رسانی کرده ومانع خروج شناورها از بندر شوند.
بحرانی گفت: شهرداران نسبت به اصلاح حفاری‌ها انجام شده در سطح معابر و نیز باز کردن کانال‌های دفع آب‌های سطحی اقدام لازم داشته باشند

دیدگاه خود را بیان کنید